Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

БДЖ променя разписанието на пътническите влакове три пъти за два месеца

2 коментара

БДЖ  спря от движение 6 пътнически влака и съкрати движението на още два от 10 март, съобщиха в четвъртък от компанията. Това е третата промяна в разписанието за движение на пътническите влакове, които ръководството на компанията прави от началото на годината. Като в тези промени не се включват промените, които се правят заради ремонти по железопътната инфраструктура. Те са значително повече.

Новото разписание за движение на влаковете, които обслужват клиентите на държавния железопътен превозвач, влезе в сила на 11 декември 2006 година. Първата промяна в движението беше обявена на 25 януари. Тогава от ръководството на железницата съобщиха, че за да се подобри обслужването на пътниците, 7 бързи влака по направленията от София до градовете Варна, Бургас, Пловдив, Димитровград и обратно ще спират и на гара Елин Пелин.

След по-малко от месец – на 19 февруари, БДЖ отново направи корекции в разписанието на пътническите влакове и то отново, “за да  подобри транспортното обслужване на клиентите си”. През февруари удължиха движението на влаковете по направлението Копривщица - София и Карлово - София и тези в обратната посока, за да обслужат работниците, които пътуват от градовете до столицата. При втората промяна, железопътният оператор информира, че спира движението на два пътнически влака и съкращава маршрута на още два, защото маркетинговите проучвания на компания показали, че в тях се движат под 1% пътници.

В изпратеното днес съобщение от железопътния оператор се казва, че отново е правено маркетингово проучване, което е показало, че се налагат корекции поради изключително слабия трафик на пътници.

От БДЖ посочват, че спрените влакове са се движели в ранните часове на деня по направленията от Левски до Свищов и Троян, и Враца – Мездра. За да поеме работниците по направлението, от компанията удължават маршрута на влака Плевен – Мездра до Враца.

Според специалисти, промените в движението на товарните влакове са още по-големи. Запознати коментират, че досега не е имало толкова чести корекции в ново разписание. Според работещи от системата колекциите са заради недостига на локомотиви.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Стар железничар
    #2

    БДЖ въври по нанадолнището без спирачки!И най важното е,че на никого не му пука!

  2. Стар железничар
    #1

    БДЖ върви по нанадолнището без спирачки!И най важното е,че на никого не му пука!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.