БДЖ събира съвети за по-добри услуги, но обезщетение за закъснял влак – чак през 2026 г.

БДЖ събира съвети за по-добри услуги, но обезщетение за закъснял влак – чак през 2026 г.

Държавните железници са сформирали пътнически консултативен съвет, в който да се дискутира подобряването на условията за пътуване с БДЖ, да се обсъждат пропуските в работата на превозвача, както и идеи как да се задоволят потребностите на пасажерите.

Това става по идея на активни млади хора, които редовно пътуват с влак, и имат предложения за по-добри пътнически услуги на на БДЖ, които ще бъдат обсъждани с ръководството на компанията.

"Пътническият консултативен съвет се създава по добрия пример на други европейски железопътни оператори. Идеята е веднъж на няколко месеца представителите на съвета да провеждат дискусии по належащи за подобряването на условията за пътуване на клиентите на БДЖ въпроси", съобщиха от превозвача в четвъртък.

Създатели на съвета са Борислав Веженов, Добрил Тошев, Николай Колев, Кристиан Ваклинов и Петър Делчев, част от които работят в системата на железопътния транспорт. Те ще председателстват на ротационен принцип съвета и всеки от членовете ще представлява отделен регион на страната. Те ще получат достъп до внедрената в БДЖ Корпоративна информационна система за стратегически анализи.

От железниците допълват, че се стремят да са все по-ориентирани към клиентите си и да подобряват и модернизират услугите си. Превозвачът обаче ще се възползва от възможността да отложи прилагането на еврорегламента за обезщетяване на пътниците при закъснение на влака чак до 2026 г.

Споделяне

Още от Бизнес

Как да бъде увековечен художествено Бойко Борисов?