Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Билетите за влак поскъпват от 2006 г.

5 коментара
Билетите за влак поскъпват от 2006 г.

БДЖ  ще увеличава цените на жп билетите от началото на 2006 г., заради повишените цени на горивата, съобщи новият изпълнителен директор на железницата Олег Петков в четвъртък. Увеличението на билетите за по-късите разстояния ще е по–голямо, отколкото при по-дългите пътувания. Новите цени ще станат ясни през ноември.

Близо 26,5 млн.лв. са загубите на “БДЖ” ЕАД за първите 9 месеца на 2005 г. Сравнението със същия период на миналата година показва, че БДЖ е увеличило загубите си с 8 млн.лв. От държавния железопътен оператор упорито защитават поставените заграждания на Централната гара в София като посочват, че след въвеждането на тези мерки, продажбите на касите са се увеличили с близо 1000 билета дневно.

Предоставена справка показва, че задълженията на дружеството към доставчиците, персонала и държавния бюджет са 242 млн. лв. Средствата, които БДЖ не е събрало от продажби, незавършено производство и данъци възлизат на 102 млн.лв.

Основната част от локомотивния парк, с който разполага железопътния оператор, е на възраст между 20 с 30 години. Най-нисък е процентът на новите локомотиви – до 10 години, които заемат едва 5% от тяговия състав.

Договорът със “Сименс” за доставка на нови мотриси ще бъде преразгледан, каза още Олег Петков. Новият екип на държавната железница ще проучва финансовите параметри в него. Новият шеф на БДЖ уточни, че мотрисите са предназначени  за обслужване на участъци, в които може да се развие скорост от 120 км/ч, а жп мрежата в страната разполага само с два такива.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Пътуващ с БДЖ :-(
    #6

    Ами как няма да са на загуба като разписанието изобщо не им е съобразено с работното време на хората. Например ресовете за Пловдив са на 30 минути в пиковите часове от 18:00 до 20:00 и са все пълни, докато БДЖ има влак в 17:00 и после чак в 20:00. Ами няма да имат пътници разбира се, ако искат да ги сложат и в 15:00 и после в 22:00 и тогава въобще няма да има кой да се вози. Докато не вземат да мислят за пътниците, няма да печелят и пари.

  2. STEFAN D-r D TCHOLAKOV-SVERIGE
    #5

    Бай Иван / Тук, форумци са казали Автор: STEFAN D-r D TCHOLAKOV-SVERIGE Получено на: 27 Октомври 2005 18:07 Бай Иван / Тук, форумци са казали почти всичкоhttp://www.segabg.com/27102005/p0010001.aspТук, форумци са казали почти всичко – къде по точно къде не съвсем, но в изобилието, който знае може да нарисува картината. Познавам лично лайняното милиционерче от периода 1990–1992 и ако нещо ме очудва това е че успя да отиде толкова далече с ограничените си милиционерски способности. Не веднъж съм

  3. RAN
    #4

    Най-после някой да каже, че договора със "Сименс" за мотрисите трябва да се преразгледа. Те бяха просто черешката в предизборната транспортна торта, която Ники Василев подготви за Симеон.

  4. beekeeper
    #3

    Всичко поскъпва /за това е виновен Костов/ , а ние си мълчим. Къде останаха обещанията на БСПарите за 20% увеличение на заплати и пенсии. Колко хора помнят , че когато "Злият Костов" беше министър -председател имаше 13 заплата и 13 пенсия и 10% увеличение на заплати и пенсии всяка година.

  5. българин
    #1

    Поредна далавера на Сименс с източване на средства от държавни предприятия - доставка на скъпо и (морално)остаряло оборудване.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.