Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

БТК продаде международния си контакт център

3 коментара

БТК Груп е продала международния си контакт център на българската компания "Софика Груп", съобщиха от телекома във вторник. Сделката е била финализирана на 8 август 2008 г(, цената ѝ не се съобщава..

Новият собственик на "БТК Контакт" предлага услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. Компанията има над 200 служители и обслужва водещи в България компании от секторите информационни технологии и телекомуникации, финанси и застраховане, медии и комунални услуги. "Софика Груп" бе избрана от "Хюлет Пакард" за партньор по проекти, които ще бъдат реализирани от Глобъл Деливъри Ццнтъра на НР.

С продажбата на контактния си център БТК се стреми да се концентрира върху основния си бизнес - фиксирани, мобилни, интернет и др. услуги.

Международният контактен център на телекома бе създаден през юни 2004 г. като звено за БТК управляване на международни и национални контактни центрове, които да предоставят висококачествени услуги на клиентите си от цял свят. До момента броят на страните, които се обслужват от оператори на центъра надхвърля 17, сред тях са Великобритания, Германия, Испания, Италия, Франция, Холандия, Дания, Австрия, Швейцария, САЩ, Канада и др.

"БТК Контакт" разполага с едни от най-модерните технически съоръжения за входящи и изходящи обаждания, обслужване на електронна поща, система за разрешаване на проблеми и др.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. БТК
    #4

    Това са пълни глупости!!!"БТК контакт" много отдавна няма 200 служители.Поради некадърната политика на БТК и мизерните заплати,служителите в "БТК контакт" останаха не повече от 40,всички качествени кадри избягаха в конкурентни компании!!!Софика напрактика закупи отдавна загинал контакт център с персонал без никакъв опит в този бизнес.

  2. пак същия
    #2

    ???

  3. @@@
    #1

    БТК от години насам провежда "мъдра" търговска политика. Вероятно поради това скоро ще остане без клиенти. Такса за тоя дето ... Такса свързване ... надписване на сметки и т.н. През септември ще закрия двата телефонни поста на БТК и ще се отърва от дружество продължаващо да се изживява като монополист.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.