Договори на обща стойност 33,5 млрд. долара подписа европейската самолетостроителна компания Еърбъс по време на започналото впонеделник престижно авиоизложени на парижкото летище Бурже. Това предаде в петък Франс Прес, цитирайки търговския директор на Еърбъс Джон Лийхи. Контракти за поръчки за 40 нейни самолета и намерения за покупка на 280 апарата, парафира Еърбъс.
Европейската компания очаква да запази водещата си позиция пред своя американски конкурент Боинг по показателите поръчки и доставки през 2005 г. и 2006 г., добави Лийхи. Търговският директор на Еърбъс обяви две нови поръчки за компанията - едната е твърда поръчка за 18 самолета А319 от авиокомпанията Джърман уингс, като по каталожни цени нейната стойност е 990 млн. долара, плюс опция за още 12 самолета. Другата поръчка е за 40 самолета А320 на стойност 2,4 млрд. долара за неназована от Джон Лийхи авиокомпания.
Авиозложението в Бурже стартира в понеделник за представителите на бранша, а от днес - и за широката публика. То ще бъде закрито в неделя.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
2 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Това е един от малкото примери за превъзходството на Европейски компании над американските в определен отрасъл. Мед ми капе на сърцето като чета за конкуренцията между Boeing и Еърбъс. Преди година по същото време новините от Бурже звучаха по идентичен начин. До колкото зная Европа все още е по-силна в телекомуникациите и особено мобилните. За съжаление в останалите високотехнологични области май щатите да доста по-напред.
Ako sledvame tazi logika, mai Kitai e nai-razvitata darjava?Moje bi meda shte ti se varne obratno v sarceto, ako prochetesh, che novia A380 e napolovina amerikanski?http://www.usatoday.com/money/biztravel/2005-01-16-a380-usat_x.htmHalf the aircraft parts, by value, are built by American companies. About half the engines will be made by General Electric/Pratt & Whitney Engine Alliance. Goodrich is building the landing gear. Honeywell is making cockpit electronics and an environmental surveillance …
system, which integrates weather radar, traffic alert and collision avoidance and a ground-proximity warning system.Airbus has suppliers in 44 U.S. states, and spends more than $5.5 billion a year on aircraft parts built in the USA, and that number is expected to rise significantly when A380 production goes into full gear. Kolkoto do mobilnite telefoni - Evropa izpolzva GSM, koiato veche ostariava. V US sashto se izpolzva GSM, no i CDMA, koiato e po-savremenna. Ima goliam shans Finlandia da dade licenz na CDMA tehnologia za bezjichen internet. Predimstvoto na US e v lipsata na edinen standart, koeto dava vazmojnost za konkurencia.