Наши студенти по дизайн могат да участват в конкурс на Европейската комисия с предложения за лого на биологичните продукти в ЕС, стана ясно в понеделник. За победителя в състезанието е предвидена награда от 6000 евро. Първият и вторият подгласник ще получат съответно 3500 евро и 2500 евро.
Главната дирекция "Земеделие и развитие на селските райони" на ЕК кани всички студенти по дизайн и изобразително изкуство от 27-те страни членки на ЕС да участват в конкурса за логото, което ще бъде въведено през юли 2010 година. Чрез него ще се обозначават продуктите от биологично земеделие.
Участниците в конкурса трябва да следват във висши учебни заведения по изкуствата или дизайн на територията на ЕС.
Материалите за участие могат да се подават на специалния уебсайт на конкурса до 25 юни 2009 г.
Журито на конкурса за биологично лого на ЕС ще включва експерти в областта на биологичното земеделие и производство и известни професионални дизайнери.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
2 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
благодарим за информацията :) полезно.
Конкурса е уникално тъп имайки предвид това, че могат да участват само студенти и то от учебни заведения по изкуства или дизайн. Да не забравяме, че не само те творят красотата, която ни заобикаля. Дори напротив - един инженер би се справил много по-добре със задачата. Понеже хората занимаващи се с по моему казано "съвсем обикновени визуални изкуства" не са способни да вложат смисъл в логото. Повечето са просто обикновени художници, които както един мой колега казваше "научили са се да рисуват на …
база постоянство в тази дейност, нищо повече". Ще направят нещо на пръв поглед красиво (или поне възможно е да го направят), но за разлика от самороден талант няма да могат да хванат връзката с маркетинга идеологията или просто посланието, каквато е именно целта на подобни задания.(С други думи... Айде дайте шанс на малоумниците и некадърниците от НХА и подобни, понеже иначе не могат да ни бият!)