Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Екипажът на катастрофиралия самолет не позволил на пасажери да слязат преди излитането

14 коментара

Екипажът на катастрофиралия преди два дни испански самолет не е позволил на пасажери да слязат преди излитането, съобщи в петък Франс прес. Роднини на един от пътниците - Рубен Сантана, съобщиха, че той е пращал съобщения от мобилния си телефон, докато специалисти са опитвали да отстранят техническата неизправност, станала причина за едночасовото закъснение.

“Не ни разрешават да излезем. Всички врати са заключени”, се казва в съобщение до съпругата на Сантана, която го е помолила да напусне самолета.

Има данни за още няколко пасажери, на които не е било разрешено да слязат от борда. Според правилата капитанът лично трябва да одобри подобна молба.

При излитането на самолета левият двигател не се е запалил, противно на първоначалните свидетелства, съобщиха испанските медии. Неизлъчвани досега видеозаписи на испанската дирекция на летищата и въздухоплаването (Aena) не показват пламъци при двигателя. Самолетът се е издигнал, а след това е паднал и на земята се е запалил.

Според директора на гражданската авиация Мануел Батиста е имало повече от един технически проблем. "Проблем с единият двигател не може да бъде причина за катастрофа. Като се добавят и други причини обаче, самолетът наистина може да падне", каза Батиста.

Погребението на 153-мата загинали при самолетната катастрофа, станала на мадридското летище "Барахас" на 20 август, ще се състои в Мадрид на 1 септември. Кметът на столицата Алберто Руис Галярдон обясни, че погребалната церемония ще започне в 20,00 часа местно време в катедралата "Алмудена".

При авиокатастрофата оцеляха 19 души, като състоянието на четирима от тях остава критично.

При инцидента загина и една българка - 40-годишната Антоанета Станимирова, която е майка на младия български футболист Мартин Кожухаров. Той бе взет преди седмица в юношеския отбор на "Реал Мадрид".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

14 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Мирослав
    #15

    "Екипажът на катастрофиралия преди два дни испански самолет не е позволил на пасажери да слязат преди излитането...."Така действат комунягите в цял свят.Да им е честито на испанците.Изглежда и те "поумняват" като българите и гласуват за комуняги.

  2. Charodeika
    #14

    Strashen komentar!

  3. Глупаво момче!
    #12

    Много, ама много тъпо изказване - чак си помислих, че е пародия на тъпотия, ама то си е баш огромна тъпотия на пълен комплексар. Мирославе, скрий се и не се обаждай повече!

  4. Мирослав
    #11

    А вие също сте долни комуняги - виж как се защитавате един друг... Дагадухате тъмносин и мургав!

  5. boby1945
    #10

    За съжаление такива са правилата за полетите по света сега! Ако се откажеш, след като си минал проверката и си на самолета, отказването става само с решение на капитана, възможен е и отказ! Защото багажа на отказалият се пътник трябва да се свали от самолета и всичко да се провери на наличие на бомби и разни подобни! т.е. закъснение, загуби за фирмата и наказания за екипажа!

  6. Невярващ
    #9

    Съмнявам се самолет MD80 пълен с максималния брой пътници и гориво за няколко хиляди километра да е способен да излети нормално само с един двигател.

  7. IK
    #8

    Според наредбите за летателна годност FAR и JAR с V1 се бележи скоростта, при която пилотът може спре излитането, без самолетът да напусне пистата (това е съвсем приблизително). Ако тази скорост е превишена, самолетът трябва да може да се отлепи и да продължи да набира височина с определен градиент, дори с отказал критичен двигател.В зависимост от условията на полета се пресмята една дължина, наречена accelerate stop distance. От там се знае, че ако до едно определено разстояние самолетът не е достигнал

  8. 800
    #7

    Momche, pregledai se

  9. Мнение
    #6

    Мирослав е един от форумните елементарници, афиширащи се за привърженици на др.Костов. Такива като него не пропускат никакъв повод, за да покажат простотията си.Винаги съм се питал с какво др.Костов е привлекателен за такива индивиди от рода на Мирослав.

  10. Иван
    #5

    Какво ви момче бе. Това е обикновен нахуйник, вживяващ се в някаква роля.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.