"Всяка година пасивното пушене убива 19 000 европейци - непушачи. Във връзка с това новата рекламна кампания цели да напомни на всички пушачи, че техният навик вреди както на здравето на техните деца, така и на тяхното собствено", заяви еврокомисарят по здравеопазването Маркос Киприану.
Новата реклама е фокусирана върху негативния ефект от пасивното пушене за здравето и е подкрепена от e-mail и Интернет кампания, в която пушачите могат да получат помощ, ако са решили да спрат цигарите.
Маркетингово проучване, направено в периода, откакто върви кампанията, показва, че над 150 милиона европейци са видели рекламите, сред които 55% от младите хора. 83% от таргет групата на възраст под 25 одобрява рекламата, показва още проучването.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент