Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Фолксваген" засилва вниманието си към китайския пазар

2 коментара

Германската компания "Фолксваген" (Volkswagen AG), която е най-големият автомобилостроител в Европа, насочи още повече вниманието си към продажбите на стратегическия китайски пазар и направи промени в ръководството на бизнеса с камиони, предаде АП.

Надзорният съвет на Фолксваген одобри създаването на нова позиция в директорския борд, ръководеща целия бизнес на групата в Китай. В съобщение на групата, която включва марките "Фолксваген" (Volkswagen), "Ауди" (Audi), "Ламборгини" (Lamborghini), "Порше" (Porsche), "Шкода" (Skoda) и "Бентли" (Bentley), се посочва, че решението "отразява значението на Китай като най-голям пазар на автомобили в света".

Миналата година компанията продаде там 2,3 милиона коли, отчитайки оперативна печалба от 2,6 милиарда евро. Новият отдел, отговарящ за Китай, ще бъде оглавен от Йохен Хайцман, който напуска поста си на ръководител на подразделение за камиони, обяви "Фолксваген" след заседание на борда.

Хайцман ще бъде наследен от главния изпълнителен директор на шведската компания за производство на камиони "Скания" (Scania AB) - Лейф Йостлинг.

"Фолксваген" съвсем неотдавна придоби мажоритарни дялове в "Скания" и германската МАН (MAN), като сега основната задача на Йостлинг ще бъде да засили сътрудничеството между двете компании и собственото подразделение за камиони на Фолксваген, за да направи по-печеливша бизнес линията.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #2

    Освен Ауди, всичко друго от групата на Фоксваген се е превърнало наполседък в рекламен балон за недотам изпипани автомобили със скъпа поддръжка, капризност и малка издържливост! Особенно за българските пътища, горива и условия!

  2. Анонимен
    #1

    Това е взаимно, и Китай засили вниманието си към пазара на Фолксваген.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.