Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Германската търговия вече спечели Евро 2012

3 коментара
Германската търговия вече спечели Евро 2012

В Германия Евро 2012 започна много преди официалното откриване. И не на футболния терен, а в супермаркетите. Бира, захарни изделия, шалове, тениски – всички стоки със символиката на европейския шампионат и германския национален отбор се изкупуват бясно.

Тениската с националния отбор поскъпна и сега за нея трябва дадете 79 евро и 90 цента. Може, обаче, да минете и по - евтино – за 49 евро и 90 цента. А може да я спечелите, като събирате бонуси като купувате стоки в различните магазини и супермаркети. Ако пресметнете обаче колко бира, чипс и сладки неща трябва да се купят, за да съберете необходимия брой бонуси – излиза още по-скъпо, изчисляват коментатори от Дойче веле.

Знаменца на огледалата

Вече седмица из Германия шестват автомобили с националните флагове във всякакви размери. Могат да се купят червено-черно-златисти калъфи за огледалата за задно виждане. Децата и дори възрастните чичковци с удоволствие се разхождат облечени с тениските на бундестима. Гирлянди, перуки, халби в цветовете на германския флаг – всичко се продава. И още - рязко се увеличи търсенето на телевизори. С най-големия екран и обемно изображение.

Експертът по маркетинг Ян Визеке посочва, че Евро 2012 ще донесе повече доходи на търговията, отколкото Олимпийските игри, защото футболът, особено в Германия, предизвиква големи емоции, защото е най-масовият и популярен вид спорт в страната. Ако вземем за отправна точка световното първенство от 2010 г, сега търговията разчита на допълнителен оборот от над 2 млрд. евро.

Изпий осем каси бира – получаваш тениска с размер XXL

 

Различните рекламни акции са пресметнати за всички фенове - от малки до големи. Една от пивоварните например, обещава на клиента си тениска, но не каква да е, а с неговото, на запалянкото, име и любимия му номер на гърба. Само трябва да купи 8 каси бира, във всяка от които има 20 бутилки.

Хайде да пресметнем: само бирата, без касите и бутилките, струва приблизително 120 евро. Не излиза ли по-евтино просто да си купим тениска за 80 евро и да икономисаме пари? Пък и не вреди на здравето.

Изяж 45 киндер-сюрприза – и си "шапка на тояга“

Децата в тези дни умират да ходят в магазините. Една от големите вериги супермаркети е решила здраво да привърже към себе си бъдещите купувачи. Специалистите по маркетинг наричат този трик с дълбокомисления английски израз Customer Relationship Management.

На практика той изглежда така: купи стоки за минимум 10 евро и на касата ще ти дадат плик с портретче на един от играчите или треньорите на германския отбор. Портретите са общо 32. Пак смятаме: даже в идеалния случай, когато при всяка покупка получаваш различни портрети, за да събереш пълната колекция трябва да изхарчиш 320 евро.

И фирмите за захарни изделия, също работят с бонуси. 45 бонуса – шапка за запалянкото. За 1 "киндер-сюрприз“ - 1 бонус. За голям буркан (750 грама) шоколадово-орехов крем – 4 бонуса. Излиза, че за шапка трябва да се изядат повече от 8 килограма от този крем. Тениските се раздават за 100 бонуса. Така че след търговците, доволно потриват ръце и собствениците на фитнес салони – нали все някъде трябва да се свалят излишните килограми, които ще натрупа с ядене и пиене заклетите германски запалянковци.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #3

    Ами просто как хората от нищо / в смисъл, че Германия не е домакин на първенството/ правят нещо.

  2. Анонимен
    #2

    Нещо ми убягва смисъла на тая статия - за какво са го написали всичко това, хехе?

  3. Хаяско
    #1

    "Германската търговия вече спечели Евро 2012" - ами остава и националният отбор на Германия да го спечели!Техническа подробност - въпрос на някакви си 20-на дни!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.