Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Идея – две скорости на магистрала "Тракия" в участъка с неравности

В лентата на вълни между Чирпан и Стара Загора скоростта ще е 90 км./ч, а в изпреварващата – 120 км/ч

2 коментара
Идея – две скорости на магистрала "Тракия" в участъка с неравности

Обсъжда се законовата възможност да се въведат две скорости за движение на магистрала "Тракия" в участъка с неравностите между Чирпан и Стара Загора, който е с дължина 36 километра.

Предложението е в лентата с неравности тя да бъде 90 км/ч, а в изпреварващата да е по-висока, например 120 км/ч. Това съобщи министърът на регионалното развитие Петя Аврамова по време на парламентарния контрол.

Заради неравностите в този участък на магистралата през миналата година беше въведено ограничение на скоростта от 90 км/ч.

Регионалното министерство и пътната агенция отчитат неудобството, което създава наложеното ограничение и по тази причина предлагат тази идея да бъде обсъдена с пътни експерти, посочи Аврамова.

Участъкът между Чирпан и Стара Загора беше пуснат в експлоатация през 2007 г. Гаранционният му срок е изтекъл отдавна. Ремонтът ще трябва да се финансира с държавни пари. Предварителните разчети показват, че той ще струва около 60 млн. лв., каза Аврамова.

Тя посочи, че проблемът не е само в пътната настилка, а и в конструкцията на пътя и това е причината ремонтът на отсечката да бъде толкова скъп.

Освен това е важно много ясно да се определят технологията и обхватът на ремонтните дейности, каза Аврамова.

В бюджета на пътната агенция няма предвидени средства ремонта на магистралния участък между Чирпан и Стара Загора за тази година. По тази причина ще се търси възможност за целево финансиране от държавния бюджет, каза Аврамова.

Ако средства бъдат намерени, това означава, че ремонтът ще бъде направен отново без обществена поръчка по вече познатата схема през държавното дружество "Автомагистрали". В последствие то превъзлага изпълнението на фирми за доставка на материали и техника.

 

анкета

Вие ни познавате. Нека го направим взаимно!

Отделете няколко минути за анкетата и ни помогнете да сме ви по-полезни.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. ловец
    #2

    Т.н "демокрация", създаде добра среда за онези плоски шмекери, които на запад отдавна им бият яки шутове в задниците - онези нагли същества, които казват, че държавата била лош собственик и затова не трябва да има участие в нищо, всичко трябва да е на държавни поръчки. Резултатите от държавните поръчки ги виждаме всеки ден, този с магистралите е само капка в морето. Интерено е защо сега държавата е отговорна за ремонта?! Нали беше лош стопанин?! Пак руснаците са виновни, това е хибридна война!

  2. Илиев Пешо
    #1

    Вместо да ремонтират, давай ограничения! На някои места и 90 й е много, но ремонт....

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.