Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Кауфланд" откри хипермаркет в София със знакови предмети на Христо Стоичков

1 коментар
Откриване на хипермаркета в "Люлин 3" Снимки: "Кауфланд"

"Кауфланд България" откри днес своя 14-и хипермаркет в София с инвестиция от над 37 млн. лева в столичния кв. "Люлин 3" на бул. "Царица Йоанна" 97.

Магазинът от най-ново поколение е изграден в унисон c политиката на компанията за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван с щадящи околната среда системи.

С откриването на новия магазин общата стойност на инвестициите на компанията в столицата надхвърлят 370 милиона лева, а броят на обектите на веригата у нас става 64.

"Днес отваря врати 14-тия ни магазин в София с безкомпромисно качество, впечатляващи ценови предложения, още по-голям асортимент. С новия ни филиал продължаваме да разгръщаме пълния потенциал на бизнеса си, за да предоставяме разнообразие от още повече качествени стоки и услуги за нашите милиони клиенти", каза по време на официалното откриване Иван Чернев, главен изпълнителен директор на "Кауфланд България."

Сред специалните гости на днешното откриване бяха Н.Пр. Ирене Планк - посланик на Германия в България и мегазвездата на българския футбол Христо Стоичков.

"Гордеем се много с вас, защото сте един от най-големите работодатели в България. Вие инвестирате в обучението на своите служители и с това непрекъснато развивате техния потенциал. Поздравявам ви, че работите с български производители и стимулирате българското производство. Освен всичко останало, което правите, вие полагате и не малко усилия, насочени към околната среда – този магазин също е направен природосъобразно и ефективно. Поздравления!", заяви Н. Пр. Ирене Планк.

Христо Стоичков пожела успех на целия екип на "Кауфланд". Той разкри, че сам се е уверил с каква отдаденост работят всички, за да може клиентите да се чувстват добре, пазарувайки в новия магазин.

"Не се поколебах да стана партньор на "Кауфланд България" в каузата им да популяризират българския вкус и качество. Освен, че са лидери в сектора си, те не пропускат да добавят стойност – да реализират много и различни образователни, културни и спортни проекти. Кампанията им за възраждане на родния вкус е много значима, а аз съм човек, който независимо къде е живял и играл, дълбоко вярвам в силата на българското", каза Христо Стоичков.

"Капсула на славата"

За клиентите на новия хипермаркет легендарният футболист предостави свои исторически вещи и снимки, които са разположени в специално обособена "Капсула на славата" във вътрешността на магазина.

Сред предметите са фланелка, с която е играл на световното първенство по футбол през 1994 г. на срещата с Гърция и оригинално копие на трофея "Златна топка", получен от него на 19 декември 1994 г. Сред вещите са и футболни обувки, с които по думите му е вкарал "някой красив гол".

При откриването на магазина Стоичков лично постави автографа си върху капсулата.

Магазинът в "Люлин 3"

Имотът, върху който хипермаркетът е построен, е над 24 000 кв. метра, от които над 2500 кв. м са търговска площ.

Това е вторият обект на лидера в ритейла в жк. "Люлин" в София, който е значително по-голям от предходния и за клиентите му са предвидени 211 паркоместа.

Над 7 дка от терена на магазина са превърнати в зелени площи.

Новият хипермаркет "Кауфланд" в "Люлин 3" е изграден според най-модерните стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство, оборудван е с редица щадящи околната среда системи.

Той е първият филиал снабден с последно поколение на охлаждащо-отоплителна инсталация с термопомпен агрегат с безвреден за околната среда хладилен агент, като отпадната топлина от хладилниците се използва за отоплението на филиала.

Асортимент с над 21 000 артикула

Филиалът предлага на клиентите си разнообразен асортимент от над 21 000 артикула, сред които над 15 000 от хранителния и над 6500 от нехранителния сегмент.

Отличителната за "Кауфланд" витрина с обслужване предлага богат избор от повече от 450 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси.

Над 100 приготвени на място хлебни и тестени изделия очакват клиентите и в собствената пекарна на компанията в магазина.

Подкрепа за българските производители

"Кауфланд" подкрепя българските производители и насърчава местното производство, като осигурява място за техните продукти в новия хипермаркет в кв. "Люлин".

В постоянния асортимент на лидера в ритейла фигурират почти 13 000 продукта от български доставчици, а в този нов обект са добавени още 135 регионални предложения от местни производители. Част от тези продукти са налични в специалната зона "Фермерски пазар", където се представя асортимент от семейни ферми и малки производители, подкрепяйки тяхната работа и местните общности.

Разнообразие от собствени марки

Към постоянния асортимент на магазина в жк. „Люлин“ 3 са добавени над 5500 артикула от собствените над 20 марки на Kaufland – между които K-Classic, Kuniboo, Kidland, Parkside, Talentus и Bevola. Сред богатият асортимент са и над 110-те продукта на вдъхновената от традиционната българска кухня марка „Брей!“.

One Stop Shopping

Новият хипермаркет изцяло въплъщава One Stop Shopping концепцията на ритейлъра, която е насочена към разширяване на броя на стоките и услугите предлагани на едно място и на един паркинг. В допълнение към основната търговска площ, за посетителите на Kaufland „Люлин“ 3 във вътрешността на магазина врати отваря най-големият обект на Pizza Lab в София, първата физическа аптека Benu в България и 60-ия съвместен обект на оператора за парични преводи и плащания Easy Pay.

Фотоволтаична инсталация и нова зарядна станция за автомобили

На покрива на новия магазин предстои изграждане на фотоволтаична инсталация за собствени нужди, която ще намали годишното потребление на електричество с около 15-20%. В продължение на дългосрочната програма на компанията за енергийна ефективност и електромобилност, магазинът е оборудван и с бързозарядна електрическа станция за електрически автомобили. Това е 16-ата бързозарядна станция, към съществуващата собствена мрежа от зарядни станции на Kaufland България.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Vesperum
    #1

    Оказва се, че макар да е най-новият обект на веригата, в него няма станция за рециклиране. Това някаква PR-кампания ли беше само или наистина искате да постигнете нещо в тази посока? В младост пред машината се вият опашки.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.