Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Kaufland откри смарт хипермаркет, който намалява хранителните отпадъци с 22 000 тона на година

Хипермаркетът отвори врати в "Манастирски ливади" в столицата

4 коментара
Откриване на Kaufland Манастирски ливади

Kaufland откри своя "най-технологичен" хипермаркет в "Манастирски ливади" в столицата. Новият магазин посреща клиентите си с дигитално планиране на над 20 000 стоки с високо качество и атрактивни цени.

Смарт система изчислява поръчките и промоциите, като намалява хранителните отпадъци с до 22 000 000 кг./бр на година. Три нови заведения за бързо хранене и игрална зона за деца увеличават клиентското преживяване и допълват One Stop Shopping концепцията на ритейлъра. 

Инвестицията е за 50 млн. лева

За изграждането на хипермаркета са вложени всички технологични иновации, които ритейлърът активно внедрява в ежедневната си работа. Общата инвестиция за новия магазин е 50 млн. лв., като с нея инвестициите в София надвишават 450 млн. лв., а броят на магазините в страната става 65.

"Това е най-модерният ни магазин в България, като в него сме вложили всички технологични иновации, които използваме в нашия бизнес по цялата верига – от строежа и проектирането, през смарт системата ни за планиране и позициониране на стоките, до връзката с клиентите и цялостното клиентско изживяване, което сме подготвили за тях – включително и интерактивен детски кът за най-малките.", изтъкна по време на откриването изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев.

Той добави, че освен в технологично отношение, този магазин на веригата се отличава и с това, че в него намират място продукти на български стартъп компании.

"За нас е привилегия да дадем възможност на млади и талантливи българи да реализират идеите си, предоставяйки им достъп до милионите ни клиенти", каза още той.

Сред специалните гости на откриването бяха министърът на иновациите и растежа Милена Стойчева, главният управител на Германо-българската индустриално-търговска камара – д-р Митко Василев и Елина Желева, управляващ партньор в launchlabs Sofia и инициатор на акселератора Future Verticals.

"Вие сте пример за компания, която дава възможност на малки и средни предприятия да бъдат част от цялата екосистема на бизнеса ви и която внедрява технологии в полза на хората и икономиката.", отбеляза Милена Стойчева и приветства подхода на Kaufland България да развива нови модели, в които се използват най-новите технологии и иновации.

"Приветствам последователността на Kaufland в подкрепата им за младите хора – в партньорство с УНСС те реализират уникална бизнес академия, работят с много ученици и студенти, а в този магазин виждаме поредното надграждане с позициониране на продукти на стартиращи компании. Адмирации за това.", каза д-р Митко Василев.

"Заради партньори като Кауфланд, ние като организатори на акселератор, можем да се похвалим с успехи - над 15 нови бизнес-партньорства със стартъпите, 800 хил лева привлечени инвестиции, 5 нови пазара и 4 пъти растеж на приходи при някои от стартъпите", каза Елина Желева, управляващ партньор в launchlabs Sofia и инициатор на акселератора Future Verticals.

Изграден на близо 10 000 кв. метра

"Най-технологичният" хипермаркет на веригата е изграден върху площ от близо 10 000 кв.м. и е реализиран така, че да комбинира функционалност и устойчивост на пространството и материалите. Сградата е решена вертикално на 3 нива, две от които са отделени за етажен паркинг с 200 паркоместа. Това решение спестява хоризонтално застрояване и освобождава 40% повече зелени площи в рамките на терена.

Смарт система за планиране на артикули и промоции

За планирането и позиционирането на стоките в магазина, Kaufland България използва иновативна смарт дигитална система, която изчислява необходимите всекидневни наличности от стоки и промоционалните предложения.

Системата генерира заявки на база клиентското търсене в магазинната мрежа, давайки всекидневни решения, съобразени с очакванията на клиентите. Тя спомага за прецизиране на доставките, минимизиране на възможностите от грешки и намаляване на хранителните отпадъци.

Благодарение на нея, през последната година се реализират над 80 000 промоционални предложения в магазинната мрежа на веригата, а обемът на хранителни отпадъци се намалява с до 22 000 000 кг./бр. годишно.

Разнообразен асортимент с над 20 000 артикула

Филиалът предлага на клиентите си разнообразен асортимент от над 20 000 артикула, сред които над 15 000 от хранителния и над 6500 от нехранителния сегмент.

Отличителната за Kaufland витрина с обслужване предлага богат избор от повече от 400 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. Над 100 приготвени на място хлебни и тестени изделия очакват клиентите и в собствената пекарна на компанията в магазина.

Подкрепа за регионалните производители

И в новия си филиал, Kaufland България продължава да разгръща подкрепата си за българските производители и да стимулира местното производство. В постоянния асортимент на веригата се предлагат над 5000 български продукта, като в новия магазин могат да бъдат открити 130 регионални предложения на производители от региона на София. Част от тях са представени в специално обособената зона „Фермерски пазар“ с продукти от 26 семейни ферми и малки мандри.

Подкрепа за стартиращи български компании

През последната година Kaufland България предприема различни действия за подкрепа на български startup компании. За първи път в Kaufland – Манастирски ливади място намират продуктите на две от компаниите, завършили успешно първия випуск на акселераторската програма Future Verticals, която се реализира от Sofia Launchlabs в партньорство с ритейлъра. Иновативна система за проследяване, разработена от новаторите от Traceground, от днес ще дава допълнителна информация за произхода, отглеждането и съдържанието на пресен спанак "Брей!", а стартиращата компания за премиум продукти, базирани на българското розово масло - Rosеy’s Mark за пръв път ще предложи на клиентите на веригата своите 11 кулинарни изкушения. Сред тях са висококачествен шоколад, розова вода за готвене, сладка и чай. В ход е подготовка за позициониране на продуктите на още няколко български startup компании, които също ще намерят място в новия филиал.

Подбран асортимент от 20-те собствени марки на Kaufland

Към постоянния асортимент на Kaufland – Манастирски ливади има над 5500 артикула от собствените над 20 марки на Kaufland – между които K-Classic, Kuniboo, Kidland, Parkside, Talentus, Bevola и премиум марката К-Favorites. Сред богатият асортимент са и над 110-те продукта на вдъхновената от традиционната българска кухня марка „Брей!“ – над 20 от тях типични български сезонни плодове и зеленчуци.

3 нови заведения за хранене допълват цялостното клиентско изживяване

Наред с огромно разнообразие от качествени стоки представени в модерна и уютна обстановка, в новия си обект в Манастирски ливади Kaufland предлага поредната успешна вариация на своята One Stop Shopping концепция, чрез която пазаруването се превръща в цялостно клиентско изживяване. Във вътрешността на магазина е обособена специална „кулинарна“ зона с три заведения за хранене и интерактивен детски кът за игри.

Новите партньорства, които намират място в Kaufland - Манастирски ливади, са Grano Pizza Neapoletana, изцяло новият бранд Fish and Chips и Obento Sushi. Широката гама от кулинарни предложения от цял свят е събрана на площ от 230 кв.м., като за нея е разработена единна модерна визия. Интериорът оптимизира пространството и го адаптира към съвременните стандарти за функционалност и стил.

Специално обособена игрална зона с интерактивен монитор с touch screen предлага над 10 образователни игри за деца между 4 и 10 годишна възраст. Те са подбрани така, че под формата на игра да развиват способностите на децата за концентрация, координация и аналитично мислене.

Освен с обектите за хранене и детската зона, пространството се допълва и с втората физическа аптека BENU в България.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. обикновен
    #4

    Най-скъпата от и без това много скъпите немски вериги за хранителни стоки

  2. Карамаз
    #3

    Браво на ПП-ДБ!

  3. sоmеonе
    #2

    Като изключим ананасите гнилоч, които са с размер на големи ябълки, но ги дават на "промоция" за само 3.50 бройката, пластмасовите "розови" домати, безвкусните ягоди, мутантите чушки назобени с изкуствен тор, бе въобще отвратителните плодове и зеленчуци, склада за месо, чиято врата като се отовори, лъха на морга и останалите подобни екстри, много арен магазин... и съм сигурен, че Ристето Стоичков само от там се храни...

  4. Entdecken
    #1

    Тези от Кауфланд са абсолютни дебили - въртят по телевизиите разни реклами и като отидеш в магазина ти обясняват те току що всичко е свършило - дали въобще имат промоции или само се подиграват на хората като им губят времето не е ясно.... Некадърници!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.