Класираха кандидатите да рекламират туризма ни зад граница

Софийската фирма "РА КРЕС" е с най-голям шанс да си тръгне с поръчка от рекламно-комуникационна кампания за налагане на България като атрактивна целогодишна туристическа дестинация. Фирмата е поставена на различни позиции в три от общо четирите направления на кампанията, сочи класацията на Агенцията по туризъм, обявена от Министерството на икономиката.

Поръчката за изработката и тиражирането на рекламни имиджови и продуктови аудиовизуални материали е била прекратена, заради отпадане на кандидатите.

"Ра Лео Бърнет София", София, "РА КРЕС",София, и "Медия Клуб", София, са класирани съответно на първо, второ и трето място в надпреварата за изработване на маркетингова стратегия за медийния пазар в Германия, Русия, Великобритания, Западна и Централна Европа, Скандинавски страни, Балкански държави и Израел, съобщиха от Министерството на икономиката. Тези компании се състезават за посредничество при предоставяне на медийно време в електронни средства за масова информация, и рекламни площи в масови печатни издания и осъществяване на кампанията.

За отпечатването на имиджови и продуктови рекламни материали на страната ни на първо място е фирмата "Юрапел Комюникейшънс", София, следвана от "РИА Номер 1", София и "РА КРЕС", София.

За поръчката относно комуникационна и информационна кампания на първо място е класирана "РА КРЕС". На второ - "Телевизия ММ", на трето - офертата на "Юрапел Комюникейшънс".

Споделяне

Още от Бизнес