Енергетиката, банковите услуги и обществения транспорт са облактите, които предизвикват по-широко недоволство сред европейските потребители. Това показва представеното в понеделник от Европейската комисия второ проучване за настроенията сред потребителите в Европейския съюз.
Проучването показва, че сферата на услугите предизвиква по-голямо недоволство сред европейските потребители, отколкото допирът им до традиционните пазари за стоки. От работата на различните сектори в тази сфера са доволни по-малко от 60 на сто от европейците.
Над 60 на сто са оплакалите се от повишаване на цените на дребно за електричество и газ, както и на банкови такси и лихви. Най-силно обаче става недоволството от обществения транспорт. По-малко от половината потребители в Европейския съюз са изразили задоволство от дейността му.
Много съм загрижена, че точно тези три сектора, които играят ключова роля в живота на хората, се представят недобре от гледна точка на потребителските индикатори. Ето защо реших през 2009 г. да бъде обърнато особено внимание на пазара на електричество. Европейските потребители заслужават по-добро отношение, заяви при представянето на проучването комисар Меглена Кунева, която отговаря за защитата на европейските потребители.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
10 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Брей, колко е загрижена другарката Кунева?
уреди ни веднъж и нас
имитира дейност за да заслужи незаслужената си заплата от 40 000 лв
От ЕК ни се подиграха , като сложиха тази кукла за комисар по защита на потребителите . В България , където е държавна политика да се обира населението посредством фирми за обществени услуги , какво моля ви се направи въпросната Кунева - нищо , затваря си очетата и дума не продумва . Питам я тази комисарка , какво прави за да защити сънародниците си от грабежа на държавата и фирмите производители и доставчици на ел . енергия . Какво прави въпросната патка , за да защити болните в България от нереално високите цени на лекарствата . Ккаво прави , червената мадам , за да станат реални цените на горивата в България . Нищо , едно голямо нищо .
пребори телефонни и прочее монополисти в БГи се втурна да разследва безбрежния енергиен пазар...
zapomni go i veche taka da se izraziavash
"Докато ви приспиваме вниманието с едни проблеми и решения, градим други" ?
Тревожно е, че покрай сериозните други проблеми текат толкова много мейдини манипулации.В случая Медиапул публикува материал без указване на автор и източник, за да рекламира в заглавието и текста, че една другарка промоцирана от социалистическа шуробаданащина е загрижена за...Хубаво, че рекламираната е загрижена въобще изобщо за потребителски проблеми, защото уж за това и се плаща с пари на БГ и ЕС. Хубаво е, ако не беше лошо, че цялото съобщение повече издиша и тревожи, отколкото вдъхва доверие …
като информация и описвани действия. "...Енергетиката, банковите услуги и обществения транспорт са областите, които предизвикват по-широко недоволство сред европейските потребители. Това показва представеното в понеделник от Европейската комисия второ проучване за настроенията сред потребителите в Европейския съюз.... показва, че сферата на услугите предизвиква по-голямо недоволство сред европейските потребители, отколкото допирът им до традиционните пазари за стоки... "Кой точно и как е правил въпросното проучване, преди другарката да се загрижи, остава неясно.Поне един линк би могло да се публикува, но не.Без друго загриженият и забързан читател би могъл да "преглътне" този пропуск понеже "проучването" е с предсказуеми резултати и изразява публична "тайна".При условията на известна международна корупция и икономическа криза, хората "европейски потребители" са сериозно загрижени не само от качеството на "услуги" или "обслужване", а и по-дълбоко - в надеждността на банки, енергийни доставчици и пр. Това недоволство обаче се уж оказало по-голямо отколкото от "допира" на потребителите с традиционните ... Дивотията на публикацията манипулация е многомерна, защото банкуване, енергия /utilities/ и прочее от много години са Традиционни услуги, поне в Западна Европа, донякъде и в Източна. Кои са обаче Неказаните традиционни стоки/услуги? Храна? Окъде-накъде се правят върли обобщения, че загрижеността или недоволството на гражданите в едните области са по-големи от Непосочени други области???...
Що е то ДСБwww.dsb-truths.hit.bg
Диверсия в най-невинния смисъл на пропагандна война означава нарочно отклоняване на вниманието, нарочно разсейване, объркване, пречене, саботиране на възможността за нормален диалог и разбиране.В интернет пространството диверсия е например да се постват отново и отново безсмислени или не на място коментари, линкове и пр.