Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Концесионерите на летищата ще могат да събират такса "паркиране"

2 коментара
Концесионерите на летищата ще могат да събират такса "паркиране"

Концесионерите на летищен терминал за обработка на товари, багажи и поща ще имат право да събират такса "паркиране", решиха на първо четене депутатите с промени в Закона за гражданското въздухоплаване.

По този начин ще се създадат условия концесионерът да изгради и поддържа летищната инфраструктура, да предоставя услуги по паркиране и да събира за това такси, посочва в аргументите си Министерският съвет, вносител на предложенията.

Авиоотряд 28 от второстепенен разпоредител с бюджетни кредити към Министерството на транспорта преминава към МС отново като второстепенен разпоредител. Това означава, че министерствата, администрациите ще трябва да заплащат от бюджета си, ако искат да летят с машина на авиоотряда.

Иван Иванов (ДСБ) предложи между първо и второ четене да се въведе изискване към въздушните оператори да охраняват въздухоплавателните средства, независимо, че те са в зона с повишена сигурност. За по-голяма безопасност на полетите авиокомпаниите да имат право да проверяват екипажите за наркотични вещества, поиска депутатът. Според него обаче не е оправдано и обяснимо защо Авиоотряд 28 трябва да промени правния си статут. Иван Иванов препоръча и да се уточни какъв ще е размерът на такса "паркиране" и ще плаща ли на свой ред концесионерът някаква такса за тази си дейност.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. koceto
    #2

    Ако се погледне кой в крайна сметка концесионира летищата заради които се прави тази корекция в закона ще се установи че единствено ТИМ има интерес като концесионер на Бургаското и Варненското летище . Представете си летището във Варна на което ще завиди и ивицата газа , как да отидеш да посрещнеш пътник и трябва да плащаш за престоя при положение ,че саимя престой заради летищната организация ти отнема време което задължително те таксува .Така ,че тези глупости за преодставяна на паркинг такси за концесионерите спокойно могат да ги кръстят ТАКСА ТИМ

  2. Крис
    #1

    Навсякъде в цивилизования свят,паркингите към летищата са без такси.Но заради нашите концесионери скрити зад германска фирма ниесе връщаме към мутренските години 1993-1996 .Следващата стъпка е забрана за външни автомобили и транспорт от и до летището само с превозни средства на концесионера(или със специална лепенка).

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.