Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

КЗК глоби “Байерсдорф” за рекламна игра на Нивеа

0 коментара

Имуществена санкция в размер на 20 хил. лв. наложи Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) на “Байерсдорф-България” за нелоялна конкуренция с организирането на рекламна кампания на продуктите с марка “Нивеа” под наслов “20 Nivea точки шанс за Фолксваген Поло”. Това съобщиха в четвъртък от антимонополния орган.

Играта се е провела в периода 1 февруари-30 април 2005 г. Наградите са били  автомобилът Фолксваген Поло и 1000 пакета “Прима”.

Разпоредбата на чл. 34, ал. 6 от Закона за защита на конкуренцията забранява продажбата на продукт, обвързана с предоставянето на възможност за спечелване на награда, значително надвишаваща цената на закупената стока. В случая стойността на автомобила надхвърля със 100 пъти стойността на продуктите, които трябва да се купят за събирането на 20 точки, даващи участие в играта.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.