Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

М-тел привлече 20 000 младежи в LOOP-мрежата си

6 коментара

Месец след старта на LOOP-мрежата на “Мобилтел”, телекомът се похвали в понеделник с близо 20 000 потребители на възраст между 14 и 26 години, говорещи за 1 стотинка на минута.

LOOP-мрежата вече е позната на близо 65 на сто от българите, сочат проучвания на компанията. От там информираха за инициатива “Доведи приятел”, при която от началото на август всеки клиент на младежката мрежа, присъединил свой познат към LOOP, получава  бонус от 10 лева. Те ще му бъдат приспаднати от следващата месечна сметка.

 

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

6 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Невежа
    #7

    Какво означава това на български? М -тел български мобилен оператор ли е или е филиал на някой от световните гиганти като Vodafone?

  2. EU
    #6

    ..O2 da ne kupi MTel, ta razdavat takiva karti

  3. йс
    #5

    всеки който, му откажат да се включи може да ги осъди със сигурност!

  4. sss
    #4

    zashto mediapool reklamirat mtel, vse pak?

  5. Gragdanin
    #2

    I az tova se zachudih, no mislia, che m-tel praviat preskonferencii za takiva sluchai i mediite go otraziavat. Imam doverie na mediapool, a i ne viarvam m-tel da plashtat za tolkova malka statia koito dori ne e slogena sred osnovnite.

  6. Potrebitel
    #1

    Като маркетинг е добре, но като се вникне в подробностите, става ясно, че не е най-добрата оферта, т.е. има и по-добри, а от друга страна си е като опит за частична измама комуникирайки 1 ст./мин. Контра-офертата на Вивател е по-изгодна и по-прозрачна и доскорошният монополист си заслужи да му копират идеите, още повече като се вземе пред вид, че притиска третия оператор с най-различни позволени и не дотам средства - имам предвид дебатите с КРС

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.