Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Минимум 10 млн. лв. иска АП за “България Ер“

21 коментара
Минимум 10 млн. лв. иска АП за “България Ер“
Не по-малко от 10 млн. лв. трябва да предложат двамата кандидат-купувачи за 99,99 на сто от “България Ер” в окончателните си оферти, които трябва да представят до 5 октомври. Това съобщиха от Агенцията за приватизация в четвъртък.

Стартира заключителният етап от двустепенния конкурс, до който са допуснати и двамата кандидати, които на 24 август 2006г. подадоха предварителни оферти. Тогава предложения внесоха “Балкан Хемус Груп” ЕАД, София, която играе за “Хемус Ер” и “Еър Уан – България” ЕООД, София, която е дъщерна на италианския превозвач Еър Уан.

Критериите, по които ще се оценяват офертите, са съгласно приетата от Народното събрание Стратегия за приватизация на “България Ер” ЕАД.

До 29 септември претендентите могат да искат разяснения по конкурсната процедура. Ден по-рано трябва да са приключили огредите в държавната авиокомпания и срещите по приватизацията ѝ.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

21 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Бай ...
    #22

    А бе нещо ми се мержелее, че мушмурока Ники Василев похарчи 30 милиона за да я създаде.

  2. Rrrr
    #21

    Въпркеки, че конкурса въобще трябва да се анулира. Няма ги СИК и ВИС, безобразие.

  3. Николай Василев
    #20

    Уважаеми Бай,България Ер беше създадена от екипа на Пламен Петров с капитал 10 млн. лв. Компанията беше печеливша през 2003, 2004 и 2005 г. Можете да проверите за 2006 г.Поздрави, НВ

  4. Бай ...
    #19

    Авиокомпания “България Ер” (IATA код: FB; ICAO код: LZB) е българска държавна авиационна компания, създадена от правителството на Симеон Сакскобургготски през декември 2002 г., един месец след фалита на авиокомпания “Балкан”. Компанията първоначално носи името "Балкан Ер тур" и оперира с лизингови самолети.Впоследствие компанията е преименувана на "България ер" ЕАД и функционира като авиационен оператор със 100 % държавно участие в капитала от края на 2002 г., когато съгласно Заповед на министъра

  5. Николай Василев
    #18

    Уставният капитал е наистина към 30 млн. лв., но са внесени само 10 млн. лв. Държавата не планираше да увеличава капитала, тъй като целта винаги е била приватизация. Идеята е новият инвеститор да си увеличи капитала. Поздрави, НВ

  6. Бай Мамут
    #17

    Господине, бихте ли обяснили на читателите как така компания създадена с 10 млн. лв, след като в продължение на 3 години поне е печеливша, пак се продава за 10 млн. лева. Къде са печалбите, изгубени ли са, раздадени ли са, изядени ли са? Благодаря Ви предварително.

  7. Бай ...
    #16

    Ники, не го увъртай. После да не кажеш, че не сме разбрали какво си искал да кажеш.

  8. Крум
    #15

    То ясно е, че Николай Василев --- 14 Септември 2006 15:45 говори наизуст, надявайки се че няма да има кой да го опровергае. Мен ме интересува обаче защо беше създадена "България Ер". Точно когато беше станало очевадно, че най-ефикасния начин за кражба от държавата са държавните предприятия, "царската" шайка реши да създаде ново държавно предприятие. Не беше ли това начин да се пооткрадне каквото може и след това да се приватизира. Както се разбира от предишните коментари, първоначалния капитал на

  9. Николай Василев
    #14

    Уважаеми читатели,Включвам се с последна реплика поради ангажираност. Ще припомня, че други институции отговарят за приватизацията и няма да се меся. Просто ви информирах, че капиталът реално никога не е бил 30 млн. лв.През 2006 г. има натрупани загуби и "нетните активи" сега са много по-ниски от миналата година. Нека АП коментира продажната цена.Поздрави, НВ

  10. Bai Tzetzo
    #13

    Interesno zashto sled kolapsa na Balkan triabvashe da se sazdava nova a/k, kogato imashe Hemus Air gotov da poeme destinatziite sas seriozen v investitziite sobstvenik - PIB.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.