Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Мрежата на М-Тел с капацитет за 5.5 млн. клиенти

7 коментара

Мрежата на мобилния оператор Мобилтел вече е в състояние да обслужва 5.5 милиона клиенти, след като компанията пусна осма централа с капацитет за 500 хиляди абоната. Съоръжението е разположено във Варна и ще обслужва българското Черноморие,  съобщиха от телекома в неделя.

Повишеният капацитет на мрежата ще даде възможност на мобилния оператор да увеличи броя на предлаганите високотехнологични услуги, а също така и покритието на своята UMTS/HSDPA мрежа.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

7 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Нерон Велики
    #8

    И се задавете с него боклуци такива! Оттук нататък посоката за вас е НАЗАД и НАЗАД!Колко е готино да имаш 2.5 милиона абонати а да имаш капацитет за 5.5! Нали!Или чакате циганина Костов да се върне на власт и да ви възстанови монопола! Боклуци!

  2. Само Нерон
    #7

    О, свещенна простота...

  3. edin
    #6

    да се Величае...

  4. ABC
    #5

    Тия тъпаци от МТел с техните безкрайно много абонати сега пък заговориха, че само 5.5 млн. могли да обслужват. Ех, тоя Чорни, откъде ги намира тия кретени за шефове на компанията му. Досега твърдяха, че българското население тясно за тяхната душа е, пък сега ...

  5. потребител
    #4

    Егати скритата реклама.Какъвто и капацитет да ми извадят не могат да ме впечатлят.Я всеки да си признае преси 6-7 годни (че и повече) не са ли му надписвали сметки и не са ли му взимали 20 лева такса?За какво?За нищо естествено! Бяха гадни монополисти. Е вече не са. Но за съжаление това не промени картинката. Пазарна икономика ли - дрън-дрън - не и в телекомуникациите. По междуси са се разбрали и само дерат кожите на клиентите си. Я питайте един финландец например колко му е една минута разговор?

  6. Потребител
    #2

    Изключително некоректна компания!!!назад-и надолу- дано фалират!!!

  7. Кунева
    #1

    Един път строго ще попитам - готови ли сте за ефтиния европейски роуминг?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.