Над 10 000 души, 500 машини и 660 тира са участвали в строителството на последните три участъка от Стара Загора до Карнобат на магистрала "Тракия". Това съобщи министърът на регионалното развитие Десислава Терзиева по време на научната конференция за добрите практики при изграждането на магистралата.
Министър Терзиева определи пускането на магистралата преди две седмици като "историческо събитие". Строителството на 360-километровата магистрала от София до Бургас отне 40 години.
Изграждането на последните 117 км между Стара Загора и Карнобат е струвало 400 млн. лв., като средствата са осигурени от оперативна програма "Транспорт", каза министър Терзиева.
Този участък е съобразен с най-високите стандарти за опазване на живтинските видове, а използваните материали също не поставят съмнение за качеството на магистралата,каза министър Терзиева.
Под пътното платно има специално прокопани тунели за земноводни и влечуги, а отстрани на пътя са поставени високи мрежи, за безопасност на прелитащите птици. Отделно строителните компании бяха принудени да преправят няколко изградени участъка.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
12 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
http://www.mediapool.bg/trakiya-se-stroyala-s-pepel-bsp-iska-ostavkata-na-plevneliev-news177149.html
С 10 000 души за 40 години в Китай магистралата могат да я построят и без 500 машини...
Бетер Хеопсовата пирамида ...
До №8 Орешарски "управлява с кадрите на ГЕРБ на всички нива. Затова и резултатите са такива.
Кога Орешарски ще прекрати правомощията на пътните Величия от АПИ, дадени им от ББ. Прекрати рекета и партиините назначения от ГЕРБ, които още продължават. Управляващите от АПИ да отговарят за изхарчените средства и лошото състояние на пътната мрежа?
В Сливенско фирми на Йосковците доставяли ли са инертни материали за трасето?
243км за 36 години, 117км за 4 години. Как няма да ги е яд комунистите на ГЕРБ !
Комунистите щяха да кажат, че са я строили само тия, които ходят на Бузлуджа !
Магистралата е построена с пари на данъкоплатците. Лично аз като ученик съм бил на бригада на магистралата през 1979г. Сега комунистите искат да слагат ТОЛ системи за да смъкват пари. При положение, че има винетна система.
стига бе!аз си мислех, че само бойко.... :)