Над 30 станаха клиентите на HILD, имат вече клуб за забава

Над 30 станаха клиентите на HILD, имат вече клуб за забава

За три месеца от стъпването си на българския пазар през юни компанията HILD Асет България се похвали с над 30 сключени договори с клиенти над 65 години, които продават жилището си, запазвайки правото да живеят в него, получавайки начална сума и пожизнена месечна издръжка. Толкова са и хората, чиито контракти са на различен етап на подготовка и приключване, а с няколко десетки се водят предварителни преговори и се подготвят офертите. Това стана ясно в четвъртък при откриването на клуб HILD до Софийския университет, където хората над 65 години могат да се събират и  да преодолеят един от най-сериозните проблеми на възрастните - социалната изолация.

В поздравителен адрес до компанията по случай откриването на клуба социалният министър Емилия Масларова заяви, че “вярва, че HILD Асет България ще даде още една възможност на хора в третата възраст да повишат стандарта си на живот “.

От компанията дадоха три примера, базирани на реални сделки, и договорени схеми на изплащане. 65-годишна собственичка на тристаен апартамент от 122 кв. м е получила 20 хил. лв. и пожизнен месечен доход от 921 лв.  На мъж на същата възраст, но притежавал двустайно жилище от 65 кв. м са били платени 16 000 лв.  и той ще има 608 лв. пожизнен месечен доход.  Мъж на 80 години със собствен едностаен апартамент от 52 кв. м и взел 10 000 лв. и 757 лв. пожизнен месечен доход.

Всички настоящи и бъдещи  клиенти на компанията ще станат част от клуба НILD. Сред първите му инициативи е организирането на екскурзия до различни забележителности на страната.

Клубът разполага със зала, библиотека, читалня, кафе-машина, хладилник, телевизор, DVD за забавление на възрастните хора. да се чувстват добре, да се забавляват и дори да участват активно в богатата програма, предлагана от клуба.

От октомври до декември 2007 г. гости на членовете на Клуба ще бъдат известни актьори, литературоведи и писатели, поети, художници, музиканти и музикални дейци, режисьори, театрални групи, самодейни състави на пенсионерски организации и много други.

„Нашите клиенти вярват, че компанията наистина ще им осигури нови социални възможности, защото за повечето от тях те чувствително намаляват с излизането им от активна възраст”, казва изпълнителният директор на HILD България Диляна Георгиева. Тя е убедена, че освен финансовото предложение много важно е и членството в клуб HILD, което осигурява както културни и социални развлечения, така и преференциални цени при ползване на определен вид услуги или при покупка на някои стоки и лекарства.

Още по темата
Още от България