Над половината фирми търпят загуби от онлайн измами

Над половината фирми търпят загуби от онлайн измами

Шест от всеки 10 фирми търпят същите или по-големи загуби от онлайн измами през 2017 г. в сравнение с предходната година. Това показва Глобалният доклад за измами и проверка на самоличността на технологичната компания "Експириън" (Experian), която помага на бизнес клиентите си в управлението на различни видове риск. Според представения анализ моделите на измами продължават да се развиват по целия свят като 72% от фирмите смятат, че това е нарастващ проблем.

Заради проблеми с идентификацията в борбата с онлайн измамите 71% от фирмите отказват повече сделки, отколкото би трябвало. Това не само води до загуба на продажби, но и до загуба на клиенти, които и без това изисква усилие да бъдат привлечени, сочи проучването, извършено сред над 5500 потребители и 500 бизнес мениджъри на 11 пазара по света.

Един от всеки четирима потребители е отказал транзакция, защото създаването на нов профил изисква твърде много информация, очертава анализът друг от проблемите с дигиталното преобразуване на фирмите.

Допитването показва още, че 35% от потребителите биха извършвали транзакции онлайн, ако има по-малко стъпки. Само 40% от фирмите са "много уверени" в способността си да откриват измами, а 52% от фирмите все още използват пароли за откриване на и защита от измами. Интерес към по-усъвършенствани мерки, които нямат влияние върху преживяването на клиентите в дигитална среда са проявили 75% от бизнеса.

Фирмите са единодушни, че по-точното идентифициране на клиентите ще доведе до реализирането на повече транзакции и съответно до повече приходи. 84% от бизнеса заявява, че с повишаване на сигурността в самоличността на клиентите, ще се понижи рискът от измами.

Тъй като компаниите като цяло преминават през дигитална трансформация, те признават значението на доверието в потребителя и на технологиите, които могат да доставят тази сигурност. "Доверието е валутата на цифровата търговия", заяви Катлийн Питърс, старши вицепрезидент Предпазване от измами и проверка на самоличността в "Експириън". „Измамите се развиват, а измамниците стават все по-находчиви. Откриването на измами изисква множество стратегии, включително по-добро разпознаване на клиентите", допълва тя.

Изводите от проучването показват, че потребителите очакват онлайн банки и търговци на дребно да направят всичко възможно, за да защитят информацията си и да осигурят сделките си. Почти седем от всеки 10 потребители одобряват протоколите за сигурност, когато извършват онлайн търговия, защото така се чувстват защитени. В същото време, те не искат да има повече стъпки, които да следват и да им се отнема повече от времето. Най-ефективните стратегии за предотвратяване на измами и проверка на идентичност трябва да дават сигурност на потребителите без да нарушават техните преживявания, сочи още изследването.

Още от Бизнес