Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Нетера" е финалист за наградата "Най-добър телеком в ЦИЕ"

0 коментара
"Нетера" е финалист за наградата "Най-добър телеком в ЦИЕ"

"Нетера" е в краткия списък за наградата "Най-добър доставчик на телекомуникационни услуги на едро в Централна и Източна Европа (ЦИЕ)" на авторитетните международни награди за постижения в телекомуникационната индустрия Global Carrier Awards, съобщиха от компанията.

Само още една друга фирма достигна финалния етап в тази категория и градусът на напрежението ще се покачва. Организаторът на престижните награди Capacity Media ще разкрие имената на победителите на официална церемония, която ще се проведе на 18 октомври 2023 г. в Лондон.

"Нетера" работи в Централна и Източна Европа от близо 30 годни, като за това време изгражда много съоръжения, подводни кабели и мрежи, по които регионът се свързва с останалата част на света.

През 2022 г. компанията изпълни няколко значими проекта. Открит беше чисто нов дейта център в София - SDC 2. "Нетера" създаде, тества и въведе в експлоатация нова, модерна и бърза облачна платформа, изгради и пусна нова оптична мрежа в София, по която доставя висококачествени услуги за свързаност и гарантиран интернет за бизнеса.

През последните 12 месеца компанията започна да доставя услуги в 18 нови държави и постигна ръст от близо 20% на месечните си периодични приходи (Monthly Recurring Revenue). Общите приходи и печалби на компанията също бележат устойчив ръст всяка година.

Друга компания от групата на "Нетера" - "Нетикс", е финалист в категорията "Най-добра платформа за интернет обмен".

"Нетера" е независим глобален доставчик на телекомуникационни услуги. Компанията си партнира както с най-големите световни компании, така и с малкия и среден бизнес. "Нетера" предоставя международна свързаност, дейта център услуги, управлявани мрежови услуги и сигурност от близо 30 години. Компанията притежава и управлява 4 дейта центъра и собствена глобална мрежа с над 200 точки на присъствие в повече от 65 страни.

Общият показател за удовлетвореност на клиентите на "Нетера" (CSAT) е 88%, което е рекордна стойност за сектора на телекомуникациите, а 71% от клиентите на "Нетера" биха препоръчали услугите ѝ на свои колеги или бизнес партньори (Net Promoter Score), което поставя компанията в Топ 1% от най-добрите телекоми в света, посочват от "Нетера".

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.