Нетфликс е привлякъл 15,8 милиона абонати през първото тримесечие

Нетфликс е привлякъл 15,8 милиона абонати през първото тримесечие

Голямата изолация е засилила позицията на лидера във видеострийминга Нетфликс (Netflix) и той вече има 183 милиона абонати, но е предпазлив относно бъдещето си заради несигурностите, свързани с пандемията от Ковид-19 и нарастващата конкуренция на съперниците в бранша, предаде Франс прес.

Нетфликс удвои чистата си печалба през първото тримесечие до 709 милиона долара. Компанията привлече 15,8 милиона нови платени абонати от януари до март спрямо 9,6 милиона през същия период на миналата година, сочи комюнике, публикувано вчера. Групата определя това ускорение като временно и в пряка връзка с мерките за социална изолация, предприети в света, за да се спре разпространението на коронавируса.

Това е едно развлечение, което се появи в подходящия момент и позволи на хората да говорят за нещо различно от новините за случващото се. Това каза директорът по съдържанието в Нетфликс Тед Сарандос.

За второто тримесечие на 2020 година компанията залага на допълнителни 7,5 милиона клиенти, но уточнява, че това е само хипотеза.

Много е трудно да се мисли в дългосрочен план, тъй като в момента сме съсредоточени върху малкия ни принос в тези трудни времена, който е да направим малко по-поносима изолацията, отбеляза съоснователят и шеф на Нетфликс Рийд Хейстингс.

Калифорнийската компания очаква забавяне на увеличението на абонатите, когато се възобнови социалният живот.

Споделяне

Още от Бизнес