Ново работно време на центровете за клиенти на ЧЕЗ в седем града

Ново работно време на  центровете за клиенти на ЧЕЗ в седем града

От 1 ноември 2017 г. центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ във Видин, Монтана, Враца, Ловеч, Перник, Кюстендил и Благоевград ще имат ново работно време, съобщиха от компанията в понеделник.

След обстоен анализ на посещаемостта и териториалната специфика е решено клиентските центрове в тези градове да работят в понеделник от 8:30 ч. до 18 часа, в сряда - от 8 ч. до 17 ч., а през останалите делнични дни – от 8:30 ч. до 17 ч.

За всички останали клиентски центрове на компанията в Западна България няма да има промяна.

Клиентите на "ЧЕЗ Електро България“ АД от 1 ноември 2017 г. вече ще имат обособени гишето за работа с тях във всички центрове. На телефонния номер на компанията – 0700 10 010, ще бъде активирана специална линия само за въпроси, свързани с дейността и предоставяните от услуги. Въвеждат се и нови електронни адреси за комуникация: с "ЧЕЗ Електро България“ АД - [email protected] и с "ЧЕЗ Разпределение България“ АД - [email protected]

Споделяне
Още от Бизнес

Смятате ли, че президентът е "сготвил" премиера със снимките от спалнята?