Цената на конкурсната документация, която не съдържа информационния меморандум на дружеството, е 2000 лева или равностойността им в евро. Документацията може да бъде закупена до 25-я ден от датата на обнародване на решението за обявяването на конкурса в Държавен вестник.
Закупилите конкурсна документация могат да отправят писмени искания до Агенция за приватизация за разяснения по процедурата на конкурса до 30-я ден от датата на обнародване на решението.
Цената на информационния меморандум е 5 000 лева. Той ще бъде предоставен на закупилите конкурсна документация, които отговарят на предварителните квалификационни изисквания.
Кандидатите за покупката на дружеството стратегически инвеститори в областта на гражданското въздухоплаване - български юридически лица или физически или юридически лица от страни от ЕС, трябва да имат приходи от авиационни услуги над 150 милиона евро за всяка от последните две финансови години и да имат над 750 000 превозвани пътници за всяка от последните две календарни години.
Участващите в конкурса финансови инвеститори - български юридически лица или физически или юридически лица от страна от ЕС, трябва да управляват финансови активи за всяка от последните две финансови години на стойност над 250 милиона евро и да притежават дялови участия в други дружества на обща стойност над 150 милиона евро.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
15 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Защото това ще е поредната трагедия за България и пореден фалит за компанията, която под ръководството на Стамен Тасков успя тръгвайки от нула да лизингова девет самолета и да осигури ръст на печалбите 20% миналата година. От тази година обаче, след като Тасков си тръгна, мистериозно е на загуба, и се питам дали това не е за да се снижи цената за бъдещия купувач, както на безценица се изкупиха редица държавни предприятия от бг МАФИЯТА. Вервайте ми, в България икономическата мафия създадена от БКП …
през 90 година НЕОТКЛОННО И СИСТЕМНО придобива капиталовите активи на всички значими предприятия във всички браншове. Който не ще - разстрел в Малашевци. Не е като да не се знаят и кои прослойки дърпат конците, защото вскички са свързани с партийните каси на БСП. Същите, дето организираха банковото източване през 90-те години, фалита на ПЧБ, Агробизнесбанк, ПИМБ, Ортодоксална и нам ква си други банки. Май вече само великият аятолах Али Систани може да помогне на България чрез усърдни молитви, защото нещо не виждам оправия от сегашната ситуация. Мафията става по-силна от година на година, държавността гине. Младежта се дрогира и криминализира, пък то е се в полза на Ал Капоне... вай евах анаджим.
Каква е целта на Приватизацията на БГ Еър? Нов собственик със свежи пари за развитието и, или нов "Гад", който да измие ръцете на некадърни управленци?!! Ако е първото, то защо трябва да се върви по пътя на продажба на 99.9% от акциите на един собственик?!!Ако това стане, Държавата е заложник на "Добронамереността МУ".Или, пак ще каже в последствие....., ама, ние как да го знаем, че е "Гад".
ТОТАЛИТАРНИТЕ АРХИВИ -- НА ИНТЕРНЕТ !!!Най-евтин за държавата /=данъкоплатците/ и най-ефективен достъпдо Тоталитарните Архиви от Българските Граждани /и който още би се интересувал/живеещи на територията на Република България и по цялото Земно кълбое чрез ИНТЕРНЕТ.Това е най-добрият път срещу "естествено" и умишлено протакане, затрудняване и манипулиранена достъпа до информацията от архивите и на самата информация.Всяко действие и бездействие удължаващо Нарушаването на Конституционните Правана Българските Граждани за достъп до архивите на нелегитимния и престъпен режим 1944-1990е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ !!!
Костов не беше ли вече приватизирал самолетите?
офисите в центровете на най - големите европейски столици, хъбовете по най - добрите времена, сервизната база на Софийското летище? Нещо много ги позабравяш тези неща! Пък да видим дали ще и вземат повече от 150 хиляди долара! Нещо не си спомням за Балкан да беше отваряна процедура като тази?!
авиокомпания! И Гад Зееви да доведе като "уважаван" чужд инвеститор!
Koi v Evropa ima nuzhda ot oshte edna aviokompania s pretentsii za natsionalen prevozvach? Mozhe i da sa pravi tezi, che kompaniata veche e predopredelena za TIM i Hemus Air. Te biha imali izgoda.No za kompania kato Lufthansa mai po-izgodno shte e da kupi kompaniata, da si preboiadisa samoletite (te i bez tova mai ot Lufthansa sa gi vzeli na lizing), i da otkrie hub v Sofia. No zashto li da go pravi? MOzhe da obsluzhva ot Sofia opredeleni destinatsii - v Rusia i Severna Africa da rechem, kato namali …
putnikopotoka ot Frankfurt i Munich. Mozhe za Malev da e oshte po-izgodno da napravi sushtoto, zashtoto ne e s razmerite na Lufthansa (koito vprochem si letiat navsiakude po sveta i bez hub-ove v Sofia)... Ta da vidim togava natsionalen prevozvach... Zabravete za direktnite linii do povecheto evropeiski stolitsi...
Стойте и наблюдавайте, а ако искате и залагайте. Купувачът вече е определен и това е ... ТИМ
.........но пък си имаме национален превозвач, те швейцарците са много "тъпички" горките да си останат без национален превозвач, пък и са едни такива бедни, да ги ожалиш:))))))
Форумните чингита много обичат да дъвчат дъвката "Балкан". Ха сега да видим как техните ще проведат приватизацията. Когато се продаваше Балкан, борчове освен нея имаха и хърватските и румънските и гръцките авиопревозвачи. Купувачи йок. Валутен борд с условие да не се дотират губещи. Руски неикономични самолети и два или един боинга на лизинг. Няколкостотин пилоти без аероплани с претенции за заплати. Къде ли са сега, когато обучението дори на селскостопански аероплан изисква няколкостотин часа? Сигур карат в Киргизия руски возила или продават семки.Ха да видим какъв купувач ще найдат комунягите и колко ще вземат?