
Около 40 милиона жители на САЩ са гледали тази година церемонията по връчването на наградите” Оскар” по телевизия Ей Би Си, която предаваше пряко шоуто.
През 2011 г. церемонията е била следена от 37.6 милиона американци.
За всички години на шоуто най-голяма аудитория се събира пред телевизорите през 1998 г., когато кинохитът на режисьора Джеймс Камерън "Титаник" събира рекордните 11 награди “Оскар”. Тогава церемонията е наблюдавана в ефир от 55.2 милиона американци.
Нивото на рейтинга влияе на престижа на предаването и се отразява на стойността на всяка секунда рекламно време. Според американски медии 30-секундна реклама в паузата при предаването на наградите “Оскар” е струвала 1.7 млн. долара тази година.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент