Удостоверяването на некачествени услуги ще става след жалба на клиента пред водоснабдителното дружество и в ДКЕВР, която ще проверява дали има основание за преразглеждане на сметката заради нарушения на дружествата. При наличието на такова, ще се разпорежда възстановяване на 1/10 от дължимата сума за месеца чрез компенсация в съответния размер в следващата сметка за вода.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
1 коментар
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
И как ще докажем, че водата е била с по-ниско налягане?И после, кой регламентира колко пъти в седми;ата или месеца могат да ни спират водата.Веднага ще започнат да доказват, че е имало нужда от ремонти.По улиците има кранове, които спират водата в определен район, но ВиК не ги използват, тъй като ще се строшат и трябва да ги сменят.По-лесно им е да спрат водата в цялото селище и да си правят ремонтите.За София не знам как става, но в малките градове това си е закон.Как можеш да ги осъдиш в такъв случай?