"Прас-Прес" основа своя разпространителска верига "LaPka"

Хумористичният вестник "Прас-Прес", чийто втори брой излезе на пазара в сряда, се похвали със своя разпространителска верига "LaPka".

Един от издателите на вестника – карикатуристът Чавдар Николов, позира за снимка в приемната на президентството с логото на новата верига. То силно напомня за друга разпространителна верига, собственост на млад и успял бизнесмен от една вечно балансираща властта партия.

Както е известно, първият брой на "Прас-Прес" излезе в началото на месеца в тираж от 10 000, но намирането му бе почти невъзможно, тъй като в търговските обекти на разпространителя бяха доставяни по едва няколко броя или въобще ги нямаше.

Това принуди издателите на новия хумористичен вестник да го пуснат в дигитален формат за закупуване през онлайн платежната система "PayPal".

Споделяне
Още по темата
Още от Общество

Защо името на премиера се свързва с аферата с къщата в Барселона?