Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Премиерът прогнозира предсрочно завършване на магистрала “Люлин”

11 коментара

При поддържане на това темпо на строителството, магистрала “Люлин” може да бъде приключена и предварително. Това каза премиерът Сергей Станишев в края на обиколката си в неделя по трасето на автомагистралата.

Според Станишев магистралата може да бъде завършена в средата на лятото догодина. “Това е много важна магистрала, защото тези 20 км ще позволят да се пренасочи тежкотоварния трафик от пътя Владая – Княжево - Перник. Всички знаем колко е натоварен този път, какви задръствания се случват”, посочи премиерът. “Този път ще е важен за отпушването на София към Перник и цяла Югоизточна България. Освен това тези 20 км магистрала ще бъдат връзката ни с магистрала “Струма”, продължи той.

По думите на премиера АМ “Люлин” е уникална. “След “Хемус” това е най-сложната като строителство магистрала”, отбеляза Станишев. Той обясни, че 1/3 от “Люлин” ще бъдат мостови съоръжения и два тунела. “Тази магистрала ще е в помощ и на община София, която смята, че правителството не прави достатъчно. Мисля, че това опровергава тази теза”, коментира Станишев.

Обиколката на министър-председателят по трасето на АМ “Люлин” продължи повече от час. Той бе придружаван от министъра на регионалното развитие и благоустройство Асен Гагаузов.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

11 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Angel Bonev
    #12

    koia e firmata- ne e li na DpS? Zashto sa tolkova skapi tezi 20 km- 140 miliona evro? Turskite firmi sa izvestni s nekachestvenoto si stroitelstvo- kolko godini garanzii sa dlajni da dadat?

  2. сергеев
    #11

    и гагаузов и пътните шефове трябва да бъдат махнати,защо са спрени заради кражби парите от ес.в мвр трябява да е външен ,който нито да е депутат нито да е участвал досега в управленията през тези години на прехода.трябва и да е запознат с нещата в това тежко ведомство

  3. гледащ
    #10

    мвр трябва да се оглави от безпартиен,експерт около 40 годишен,необвързан и знаещ или завършил нужното образование и имащ опит да промени разрушението от тези години на преход,демотивацята,партиини назначения,да сведе до минимум обвързаността.така ще успее кабинета и ти сергей ще си горд,че си направил тази решителна стъпка,и ес и сащ ще са зад теб и при следващите избори,какт и избирателите.търсете хората от завършилите симеоново или завършили в чужбина ,но неработибли в структорите преди 10.11.89год.

  4. neli
    #9

    ...a kolko pari otgore ve4e dadoha na turcite, zasto nikoi ne kazva. Kolkoto do garanciite za putja - njama takiva. Ama tova ot putnata infrastruktura i ot pravitelstvoto ne go kazvat. Zatova sa ni spreni parite za infrastruktura, zastoto v podpisanite dogovori bulgarskata strana po nito edin proekt ne e zalogila klauza s garancija i evropeicite sega ni durpat ushite. Gagausov, ponege ne uspja da se naredi do premiera pri purvata kopka ei sega ste obikalja, ama po-maluk moshenik ottova njama da stane, nito s po-4isto ime.

  5. И.Иванов
    #8

    Повеля на Р.Петков...

  6. potresen geograf
    #6

    Или премиерът е минал по милост по география в училище, или "Медиапул" нещо са слънчасали през уикенда... Иде реч за югоЗАПАДНОТО направление!

  7. катаджия
    #5

    строи се с 10 годишна гаранция

  8. шофьор
    #4

    България продължава да е държава без НИТО ЕДНА МАГИСТРАЛА. Има няколко участъка магистрали, но НИТО ЕДНА магистрала от-до. НИТО ЕДНА. През 2008 година. Който е пътувал към Европа през Словения-Австрия знае огромния 10 километров тунел на Словенско-Австрийската граница. И това съвсем не е най-дългия тунел в Алпите, просто един от многото. И тунелът работи перфектно. А България не е в състояние да поддържа няколко тунела от по няколкостотин мерта около Витиня. Поне едната тръба на поне един от тях

  9. И.Иванов, Швеция
    #3

    Няма ли в България и други магистрали в строеж, та да ги посети роден премиер и да обявява на всяко посещение оставка на един министър ... ?

  10. RoadRunner
    #2

    И затова няма тунели...Но все пак е добре да има нещо отколкото нищо...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.