Продажбите на руската компания "Автоваз", производител на автомобилната марка "Лада", през април са скочили тройно спрямо същия месец на 2022 г., съобщава компанията, цитирана от ТАСС.
Дилърите на "Лада" са успели да продадат 27 635 пътнически и лекотоварни коли през април. Това е с 225 на сто повече от април 2022 г., както и с 18.4 на сто повече от март 2023 г.
Най-популярен през месеца е моделът "Лада Гранта", от който са реализирани 19 900 автомобила. Това е повече от 7.6 пъти спрямо април 2022 г. и ръст от 22.4 на сто спрямо март 2023 г.
През април са продадени и 3400 автомобила от модела "Нива легенда", което е 4.6 пъти повече в сравнение с април 2022 г. и с 25.5 на сто повече от март 2023 г.
От модела "Нива травел" са реализирани 3900 коли или 3.2 пъти повече от април 2022 г. и 4.6 на сто повече от март 2023 г.
Ключови думи
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
3 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
... в М-пул пак дадоха на стажант да се упражни с превод на ... измишльотини от "тасс" ;-) ... .... И стажантът НЕ се справи :-))) - явно му/й е било първи допир и с чуждия руски език, и с ... автомобилната тематика :-))) ... ... Отделно - автомобилните марки се пишат с малка буква, а името на модела - с главна; десетичните дроби на български език се изписват със запетая (а не с точка! - за 'десетична запетая' научаваме още в пети клас :-))) ... ... Колкото до "числата" от тасс... - дори и нагласени, …
пак са трагични... - при нулев! износ (с изключение на 100-те продадени в Куба и Венецуела) и при намален внос (на коли в русия) да продадеш ... 7000 лади Нива на 130-милионното си население... не е много за хвалба... ;-))) ... На студентите по икономика това фалитно вегетиране (на съответния АвтоВАЗ) им го обясняват като: "да владееш все по-голяма част от един все по-стесняващ се пазар". ... ... ... НО! с радост бих прочел тука комЭнтарЬ от тукашен горд ;-) собственик лада/жигула (което винаги си е било окепазен фиат 124 от 1966 година...)
Защо още се произвежда Лада ? Това няма никакъв икономически смисъл. Тя даже не е Лада в строгия смисъл на думата - това е Рено/Дачия отпреди 20г. и повече. Продадените бройки са нищожно малко дори за Русия. Малко са и даже дори при пълна липса на Западен внос от коли. Защо ни занимават тогава ? Понеже е в Русия кой ти гледа - там са все първи. Може наистина да отнесат палмата за най-дълго продаван ( с клонингите ) Дачия Логан. Един модел на бъдещето може би. Обаче защо точно в Медияпул ? Защо не в ПИК, Блиц и пр. ? Ето това е въпросът.
Браво! А през това време водещите западни марки бележат спад. Тойота Корола примерно, която се води най-продаваната марка през миналата година, е намалила продажбите си с цели 2,2% и е реализирала едва 1,12 млн. коли - само 56 пъти повече от Лада!