Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Синдикатите са против частници в градския транспорт

5 коментара

Синдикатите от градския транспорт в София срещу влизането на частен превозвач за част от 16-те линии от градския транспорт, включени във втория пакет от конкурса за отдаването на 49 линии от градския транспорт на частни превозвачи. Това стана ясно след съвместно заседание на синдикалните организации на КНСБ и КТ "Подкрепа" от"Столичен автотранспорт" и от "Столичен електротранспорт".

Председателят на синдикалния стачен комитет Павел Христов съобщи, че от 1 март спечелилата фирма "Карат С" започва превоз по няколко линии.

Синдикатите искат спешна среща с кмета Бойко Борисов и започват подготовката на ефективни стачни действия, каза Христов. Първоначално те могат да се изразяват в едночасова предупредителна стачка, а след това - в ефективна стачка.

В приетата годишна транспортна задача на Столичната община тази година бяха добавени 12 млн. лв., три от които са за заплащането на транспортната задача на "Метрополитен" АД за движението на влакчетата от станция "Младост 1" до станция "Национален стадион" от началото на май, а останалите - за доплащането на разликата в цените за километър на "Столичния автотранспорт" и на "Карат С".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. леко учуден
    #6

    които им плащат в швейцарските сметки, както знаем

  2. me
    #5

    В крайна сметка частниците предлагат по-висока цена за превоз, да не забравяме и бушончето дето гръмна покрай предедният конкурс. Разбирам да им дадат линиите и да се самоиздържат от билети както е по-другите градове, ми те само ше возят на по-висока цена, ептен не подлежат н аконтрол и прявят каквот си искат. За справка - 72, 73 и прочее частни линии...

  3. ДИМИТЪР ШОПОВ
    #4

    СТАВАТ ТЕЗИ НЕЩИЦА. ТИХОМЪЛКОМ

  4. наивник
    #3

    Градският транспорт по необходимост е монополист и като такъв е редно да е общинска или държавна собственост! От къде на къде още един монополист ще ни "работи" както Софийска Вода" и ЧЕЗ. Нарадвахме се на частни монополисти! Който иска да приватизира подобни фирми да мисли какво го чака на изборите!!! От всяка партия и коалиция ще искаме декларация за отношението й по този въпрос, пък според декларацията и "оглушките" които някои си направят ще решаваме!

  5. ------
    #1

    Ама стига с този транспорт. Каква е тази работа и къде го има това- за 1 спирка плащаш 1лв и за 100 спирки, пак 1 лв.? като се качиш зимата вътре е по-студено от навън, лятото-смърди на умрели лебеди, висиш по спирките като прани гащи, някои от колите минават гратис, във следващите е абсурд да се качиш....ами нека да видим частните линии дали ще се съобразят с това или и техния джоб ще пълним!?А за тези валидатори някой е взел май много пари, за да може да действува схемата "тука има, ъука нема". В трамвайте ги има в автобусите - не. Пак нещо не сме направили както трябва, ама заплатите си ги взимаме и искаме даже по-високи, ама докога!!!!????

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.