Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Синдикатите в БДЖ посрещат на нож новите стари шефове

4 коментара
Синдикатите в БДЖ посрещат на нож новите стари шефове

Смут в "Българските държавни железници" (БДЖ) е предизвикало връщането на старите шефове от времето на първото управление на ГЕРБ Владимир Владимиров и Велик Занчев, които започнаха през 2011 г. реформа в закъсалото финансово предприятие със съкращения на около 2 хил. души персонал, закриване на нерентабилни линии и опит за продажба на товарните превози на компанията. Правителството на Орешарски обаче спря всички тези действия, а сега стана ясно, че транспортният министър  Ивайло Москвоски смята да продължи прекратените реформи.

По думите на председателя на Синдиката на железничарите към КНСБ Петър Бунев новината за новите стари шефове вече е предизвикала недоволството на служителите на БДЖ.

"Те ми звънят от цялата страна и казват: "Вярно ли е това?". Викам: "Вярно е, да!" и от там нататък почва една тирада. Те знаят какво са преживели и няма как да го забравят", каза Бунев пред БНР по повод предишните намерения на Владимиров и Занчев да оздравяват железниците с непопулярни за профсъюзите мерки.

Според Бунев сега сред железничарите отново има напрежение, тъй като управленските методи на Владимиров и Московски са добре познати.

"Ако тръгне пак да се шуми и да почне да вика колко е зле БДЖ, ясно е накъде ще тръгне. Усетих пулса на железничарите в тези два дена, направо ми настръхва косата. Не знам дали ще дочакат стачка, или ще предприемат и други граждански действия, които съвсем да излязат от контрол, например блокират улици. Казвам ви честно - железничарите в момента са настроени много остро", заяви профсъюзният лидер.

Синдикатите първо ще се срещнат с новото ръководство на БДЖ и министъра, за да разберат каква ще бъде политиката им. Тогава ще решават какви действия ще предприемат.

Засега от БДЖ не коментират въпроса.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. д-р Ох Боли
    #4

    Работницте като не щат да ги управляеат да вземат БДЖ то на концесия и да почват да връщат заемите - над700 млн лв

  2. Иван Асенов Стоянов
    #3

    Мен вече ме е страх да ползвам БДЖ - има инциденти през 5 дни. Мръсотията е като преди 50 години, когато бях студент, а скоростта доста по-ниска. Пътниците им намаляват, а профсъюзите искат да няма промени. Дядо ви Иван

  3. daskal
    #2

    Имам конструктивно предложение. Да си вземаме на хонорар управници от чужбина. Ще е по-просто и ще излиза по-евтино.

  4. Kurt_deactivated_1433320998
    #1

    министри се сменят, шефове се сменят, само Бунев е вечен, както и кражбите в БДЖ, разрухата и дълговете. Я най-добре Бойко да сложи Бунев за шеф и да плащаме всички от джоба си за неговия рахатлък. Как пък един път не чух синдикатите да кажат - ей това БДЖ задлъжнява, какво става, отива на фалит, къде отидоха 700 млн дългове. Един път не чух да имат мнение за състоянието на БДЖ, но всеки път политически атаки срещу правителството. И как видиш ли всичко в БДЖ е ок, ама Бойко сложил там едни стари шефове дето нямат ПРАВИЛНИЯ управленски ПОДХОД.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.