
Мобилно приложение за подаване на сигнали от граждани трябва да пусне Столичната община през 2019 г. То ще е допълнение към съществуващата възможност за подаване на сигнали през сайта на местната власт – чрез т. нар. Контактен център.
Приложението автоматично ще отчита местоположението на потребителя, за да е ясно къде е засечен проблем. Жалбите ще се завеждат автоматично и по същия начин ще се разпределят към отговорното за разрешаването на проблема звено от администрацията.
Преди година системата на общината беше свързана с мобилното приложение на платформата grajdanite.bg. През него обаче можеше да се подават сигнали в няколко направления като изоставени коли, бездомни кучета и други. През приложението на общината хората ще могат да посочват всякакви нередности, за които отговаря местната власт.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент