"Тежката артилерия" в рекламата готова да представя туризма ни в чужбина

"Тежката артилерия" в рекламата готова да представя туризма ни в чужбина

Осем кандидати подадоха оферти за реклама на българския туризъм на пазарите в Германия, Русия и Великобритания, съобщиха в понеделник от икономическото министерство. Обществената поръчка се финансира по линия на Оперативна програма "Регионално развитие", мярка "Подкрепа за ефективен национален маркетинг на на туристическия продукт". Прогнозната стойност на поръчката е 6.467 млн. лева.

Поръчката е предизвикала сериозен интерес сред големи чужди и български рекламни компании, става ясно от списъка с кандидатите.

На конкурса се явяват две руски фирми - "Междурегионална фондация за устойчиво развитие на туризма" и "Сорек Медиа", две германски – "Крос Уорлд" и "Бест Вербеагентур", както и четири български фирми и сдружения.

Това са "Мак Адвъртайзинг" ООД на Красен Кралев, бизнесмен и зам.-председател на партия "Новото време, консорциум между "Нойзи дизайн и реклама" ООД и рекламна група "Таргет медия", консорциум "Триас холдинг" и обединение между "Медиа Консулта" и "Крес", компания на бизнесмена и крупен рекламен и медиен собственик и консултант Красимир Гергов.

"Нойзи дизайн и реклама" е на Росен Кръстев и на Симона Стоянова. Кръстев е печелил няколко обществени поръчки на закритата Държавна агенция по туризма за изработването на национален рекламен щанд за туристически изложения.

"Таргет Медиа" е на бившия управител на пресгрупа "168 часа" и създател на вестниците "Монитор", "Телеграф" и "Политика" Петьо Блъсков и журналиста от "Нова телевизия" Васил Иванов, нашумял с разследванията си.

"Триас Холдинг" с управител архитект Николай Димитров обединява няколко структури - "Юрапел Комюникейшънс", "Суперпринт" и "Р.О.К. - Сити Инженеринг".

Част от компаниите участват с оферти за реклама на определени пазари, други – на всичките три пазара, обявени според проекта.

Споделяне
Още от Бизнес