Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Тойота продължава да е световен лидер по продажби

0 коментара
Тойота продължава да е световен лидер по продажби

Тойота (Toyota Motor Corp.) продължава да бъде световен лидер по продажби на коли в края на първото тримесечие с пласирани 2,52 милиона автомобила. Така японският концерн изпреварва германския Фолксваген (Volkswagen) и американския Дженерал мотърс (General Motors), въпреки че слабата икономическа конюнктура в Япония е засегнала растежа на Тойота, информира Асошиейтед прес.

Тойота държи световното първенство по продажби през последните три години. Номер две - Фолксваген - отчете миналата седмица, че е продал 2,49 милиона коли през периода януари -
март.

Глобалните продажби на Тойота, според обявените в четвъртък данни, са намалели с 2 процента спрямо същия период наминалата година заради свиване в Япония. Продажбите на Фолксваген са се увеличили с 1,8 на сто на годишна основа, а на Дженерал мотърс са нараснали с 1,9 на сто.

Надпреварата между трите компании е напрегната в международен мащаб, включително и на нови пазари като Индия и Китай.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.