Компанията "Туитър" предлага безплатна реклама на марки, които вече рекламират на нейната платформа, в опит да привлече брандовете обратно към социалната медия, която отчита влошаване на рекламния си бизнес, след като бе придобита от Илон Мъск, съобщи в. "Уолстрийт джърнъл".
"Туитър" предлага безплатно рекламно пространство, с което да удвои вече предоставеното на рекламодатели, които харчат за целта до 250 хиляди долара, пише в публикацията, която цитира електронни съобщения, видени от изданието.
Засега от "Туитър" не са отговорили на молба на Ройтерс за коментар, изпратена след края на работното време в петък.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
1 коментар
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Как се рекламира бизнеса в Китай?! Големите производители дават възможност на инфлуенсъри да рекламират продуктите им, да пишат в социалните медии за новостите в модата и дизайна и да препоръчват определени продукти на тези, които ги следват. Инфлуенсърите получават нещо от производителите в замянана тази услуга. Вече има и нов вид обслужване: постоянните клиенти поръчват харесваните от тях продукти, със специални отличителни аксесоари или поръчват лимитирани серии за групово пазаруване.