Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Удължават разрешителните на най-старите таксита

5 коментара
Удължават разрешителните на най-старите таксита

Разрешенията за таксиметров превози в столицата, които изтичат на 31 декември тази година се удължават до 20 февруари 2006 г. Това е записано в промените на реда и условията за издаване на разрешения за таксиметров превоз на пътници на територията на Столична община. Те ще бъдат обсъдени на сесията на Столичен общински съвет (СОС) в четвъртък.

Решението засяга автомобили с първа регистрация през периода от 1980 г. до 1989 г.

Промените в общинската наредба са необходими, заради направените промени в Закона за автомобилните превози, където е записано, че таксиметров превоз може да се осъществява само с автомобили, от чиято първа регистрация не са изтекли повече от 10 години.

Колите с първа регистрация след 1 януари 1990 г. могат да извършват таксиметрови услуги до 31 декември 2006 година.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Космополит
    #6

    Отговор: популизъм, популизъм, популизъм. Това е най-голямата заплаха за България.

  2. beekeeper
    #5

    Спирането на коли навършили 10 години е едно изнудване. След като самолети даже навършили 20 години продължават да летят, у нас някои управници се правят на по-големи католици от папата. След като колата е минала технически преглед, какво повече да се иска. Несъмсрещал в вай-развитите страни, като САЩ, ГЕРМАНИЯ И ДР. ДА СЕ ГЛЕДАТ ГОДИНИТЕ НА КОЛИТЕ. аКО СЕ направи у нс едно статистическо изследване , ще се окаже ,че 95% от катастрофите са с нови или почти нови коли,поради т. н. "несъобразена с пътните условия и ситуацията скорост" .

  3. Разбуден
    #4

    то е ясно кой на кого плаща - тоз Бойко не се ли налапа като беше ГенСек.Как ми се вози на такси москвич осмак значи.

  4. Klient
    #2

    Samo che v Germania ili drugite razviti strani kakto kazvash tehnicheski pregled ne moje da se mine kak da e,s edno namigvane ili butane na banknota na "pravilnia chovek". Osven tova tam ne sum vijdala 20-godishna kola taxi, a tuk mojesh da vidish kolkoto iskash takiva, lesno shte gi poznaesh, te se razpadat pred ochite ti prosto. Kraino vreme e niakoi da pomisli i za klientite.Kraino vreme e da se vozim v nerazpadashti se koli, v koito parnoto da raboti, koito da ne smurdiat otvratitelno na cigari

  5. Петър
    #1

    Ако си спомняте, по време на кметските избори, таксиметровите шофьори подкрепиха ББ. Естествено имало е защо.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.