Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Винетките за 2012 година изтичат

1 коментар

Изтича валидността на годишните винетки за 2012 година, припомнят от Агенция "Пътна инфраструктура". Шофьорите, които досега не са се снабдили със стикер за 2013 година, могат да го закупят от дистрибуторската мрежа - бензиностанции, пощи, големи търговски вериги, областните пътни управления, гранично контролно-пропускателните пунктове.

И тази година винетните такси не се променят. Годишната винетка за автомобилите струва 67 лева, месечната - 25 лева, а седмичната - 10 лева.

До 28 януари включително са продадени 506 354 винетки. Приходите са 35 354 227 лева. Най-търсени са годишните винетки за леки автомобили - 368 841, седмичните за леки автомобили - 62 948 и дневните стикери за тежкотоварни превозни средства и автобуси - 57 112, съобщават от агенцията.

Дистрибуторската мрежа е заредена общо с 2 395 000 винетки. През 2012 година са продадени общо 7 037 174 стикери и приходите са близо 205.7 млн. лева, информира агенцията.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #1

    Може ли някой да обясни защо няма дневни винетки за леки автомобили?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.