Японското подразделение на Амазон и местна компания ще доставят прясна храна

Японското подразделение на Амазон и местна компания ще доставят прясна храна

Японското подразделение на Амазон (Amazon) и една от най-големите японски вериги супермаркети Лайф (Life) заедно ще започнат да продават пресни храни онлайн тази година с цел да привлекат по-възрастните клиенти и хората, на които не им достига време, съобщават световните агенции.

Това е първото сътрудничество на Амазон с японска верига супермаркети. Лайф ще доставя редица продукти, сред които и собствена марка, на ползващите услугата на Амазон прайм нау (Amazon Prime Now), чието време за доставка е около два часа.

Услугата ще започне да се предлага в някои части на Токио по-късно тази година, като Амазон Япония (Amazon Japan) ще прави доставките и ще обработва плащанията. Очакванията са услугата да отговори на нарастващото търсене от възрастни хора и хора, на които им е трудно да посетят физическите магазини, особено заетите работещи и семействата, в които и двамата съпрузи работят.

Лайф вече предлага онлайн услуга, чрез която дава на потребителите достъп до близо 6000 продукта. Компанията обаче успява да покрие с доставки около 50-60 процента от токийския регион и този бизнес ѝ носи под 1 процент от общите годишни продажби от около 3 милиарда йени (27 милиона долара).

Сътрудничеството на Лайф с Амазон Япония също така ще помогне на японската компания да се справи с недостига на работна ръка. 

Споделяне

Още от Бизнес

Трябва ли България да спре Северна Македония за ЕС?