Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Железницата остана без спални вагони

2 коментара

Турската фирма “Тювасаш”, която трябва да достави 30 нови спални вагона на БДЖ, не е спазила графика за доставка и железницата ще има затруднения с предлагането на спални места още месец – два,. Това става ясно от съобщение на “Холдинг БДЖ”, който поднася своите извинения на пътниците.

Липсата на нови вагони съвпаднала с изтеглянето на старите за планов ремонт.

Според параметрите на договора с “Тювасаш” първите 12 нови вагона трябваше да пристигнат в България на 9 април 2012 г. Това обаче нямало да се случи преди май. След като бъдат получени обаче вагоните трябва да се сертифицират и да се въведат в експлоатация от Изпълнителна агенция “Железопътна администрация” към транспортното министерство. “Около средата на юни” новите влакове можело да се включат в съставите на нощните влакове София – Варна, София – Бургас и София – Добрич, обясняват от БДЖ.

При сключването на договора с “Тювасаш” железницата е разполагала с 8 спални вагона годни за употреба. Те обаче трябва да се спират поетапно от движение за планов ремонт, като пет от тях вече са изтеглени от съставите на нощните влакове. Така излиза, че спалните вагони в движение на БДЖ са най-много три.

Ремонтът на първия изтеглен влак може да приключи през втората половина на май, посочват от БДЖ. Железницата щяла да обяви и обществена поръчка за ремонт на други 23 спални вагона.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #2

    Спането във вагони не било полезно

  2. Анонимен
    #1

    А защо ръководството на БДЖ не е своевременно провеждало планови ремонти на минималното число действащи спални вагони, та сега да не стои в небрано лозе?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.