Седемнайсетгодишен младеж загина след като бързият влак София – Кулата блъсна лада със софийска регистрация на жп прелез край радомирското село Кондофрей в понеделник сутринта.
Другият пътник в автомобила - 31-годишният Васил Огнянов, е настанен в пернишката болница с множество травми.
От удара колата е изхвърчала встрани от пътя, а влаковата композиция е спряла на около 500-600 метра от прелеза.
Прелезът е неохраняем със светлинна и звукова сигнализация. Участъкът е прав и влаковете се движат с висока скорост, обясниха жп служители.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
2 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Само не разбрах прелеза дали е охраняем или неохраняем - "Прелезът е неохраняем със светлинна и звукова сигнализация".Щом има звукова и светлинна сигнализация, по нормативите на БДЖ този прелез се води охраняем, независимо от това дали звуковота и светлинна сигнализация е комбинирана с бариери или е без бариери.Неохраняем прелез е този, който не предупреждава по никакъв начин водачите АПС за приближаването на влак.Такива прелези има доста и БДЖ задължава локомотивните машинисти да ги преминават с …
намалена скорост с оглед избягване на инциденти.Имам един съвет към всички шофьори - Когато спрете на ЖП прелез и решите да преминете преди идващия влак не си мислете какво ще стане след като минете, а какво ще стане ако НЕ минете.Никога не надценявайте възможностите на вашият автомобил,винаги има вероятност да остне на прелеза и влакът да не може да спре пред него.И само още нещо понеже ми прави впечатление когато съм на работа - някои прелези са поставени на двойна ЖП линия, това означава че и по двете линии вървят влакове и то в различни посоки,и ако мине влак и бариерите не се вдигнат това е означава че и по другата линия се очаква влак.В повечето случай автоматичните прелези се задействат когато влакът е на разстояние 1500 - 2000 метра от прелеза в зависимост от скороста, а тя може да бъде до 160 км/ч за някои линии, така че ВНИМАВАЙТЕ.
колата не трябвало да стои на йп прелеза