Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

800 души потърсиха информационния център на НЗОК

0 коментара

Здравно-информационен център към Националната здравна каса бе открит днес.

На обявения телефон 0800 14 800 гражданите ще могат да получават пълна информация за правата си на здравноосигурени лица, за цените на здравните услуги и лекарствата, за дейността на Министерството на здравеопазването и касата. На същия телефон ще могат да се подават оплаквания и да се сигнализира за нарушения в здравното обслужване. Телефонът се избира от цялата страна, разговорът продължава три минути, а цената му е на стойността на един импулс.

До 17 часа днес на обявения телефон са се обадили над 800 души, съобщиха от пресцентъра на касата. Обажданията са били предимно от по-малките градове на страната. Само до 13 часа на посочения номер са позвънили около 500 пациенти. Сред най-задаваните въпроси са били за лекарствата, плащани от здравната каса, за таксата, която се плаща при преглед, за заплащанията на изследвания при лечение в болниците и как става освидетелстването в ТЕЛК.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.