Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

БДЖ поевтини някои билети заради по-бавните влаковете

1 коментар
БДЖ поевтини някои билети заради по-бавните влаковете

БДЖ намалява до понеделник цените на билетите за ускорените бързи влакове “Златни пясъци” между София и Варна. Причината е, че в момента по тези направления  композициите се движат с намалена скорост в участъка между Горна Оряховица и Шумен, които пострадаха силно през миналия уикенд и впървите дни от седмицата заради пороите. Това съобщиха от дружеството в петък.

Движението на влаковете през Северна и Североизточна България постепенно се възстановява след последните наводнения. От четвъртък следобед е подновено преминаването на композиции само по едната железопътна линия в три от най-проблемните участъци: Попово - Дралфа, Хан Крум - Надарево и Каспичан - Провадия. Там с оглед на безопасността влаковете временно се движат с много по-ниска скорост, на места до 15 км/ч.

Все още не е възможно движението на влакове в участъка Дряново - Царева ливада, където железопътната линия е затрупана от паднала скална маса. От БДЖ осигуряват превоза на пътници през този проблемен участък с автобуси.

Международните влакове между Истанбул и Букурещ все още се движат по обиколен маршрут през София.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. RAN
    #1

    Наводненията и разрушените участъци на жп инфраструктурата като че ли кара ръководствата на двете жп предприятия да се заемат с реални и полезни неща - бързо нормализиране на засегнатите участъци. До сега те под натиск на Ники Маус хвърчаха във въздуха - надпреварваха се да чертаят трасета за скорости 160 - 200 км/час, да назначават и отменят предизборни екстра-влакове, да подгряват пишещото братство с разни въображаеми "светли бъдеща" за бедната железница. Време е за конкретна работа, иначе няма как новият министър на транспорта да не смени парашутистите от жепето.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.