Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Борис Бонев: Има ли Орлин Алексиев аватари в Столична община

Времевият билет в София вероятно ще заработи от 2023 г.

8 коментара
Борис Бонев, Снимка: Архив

София трябва да престане да бъде завладян град, заяви общинският съветник Борис Бонев от "Спаси София" в интервю за БНТ 1.

"Държавата непрекъснато се тресе в политически скандали и едно име непрекъснато излиза в тях. Това е името на Орлин Алексиев, на който му се приписва изключително икономическо и политическо влияние в живота на Бългаия", посочи общинският съветник.

Бонев припомни, че Алексиев беше общински съветник в Столична община в продължение на 12 години, като бе и председател на комисията по финанси, през която се разпределя 2-милиардният бюджет на общината.

"Дали наистина мислим, че ако всички тези неща, които му се приписват са истина, той не си е уредил аватари, които продължават да управляват същите тези финансови потоци и да продължават неговата политика над Столичната община", попита Бонев. Според него е достатъчно да се проследи кой е станал председател на финансовата комисия след Алексиев – Георги Георгиев, който в момента е председател на Столичния общински съвет.

Бонев коментира и подготвяната нова тарифна политика за градския транспорт в София.

15-20 години хората чакат да кажат "чао" на жълтите перфоратори, на хартиените билетчета, посочи общинският съветник. По думите му целта на общината е повече хора да преминат към абонаментните карти.

По думите на Бонев е имало разбиране от всички политически партии за едно важно нещо в новата тарифна политика - целта да се привлекат повече пътници в градския транспорт.

"По наша инициатива се случиха няколко съществени неща - вече имаме билети за време, 7-8 години работим за това", заяви Бонев.

Той разясни, че с новите билети за 30 и 60 минути хората ще могат да се прекачват неограничен брой пъти в рамките на конкретния времеви интервал.

Тези билети са предвидени за хора, които сравнително по-рядко използват градски транспорт.

За студенти, ученици и пенсионери вече ще се предлагат годишни карти за градския транспорт, които ще бъдат на стойността на 10-месечни. Запазва се цената на годишната карта от 365 лв., има възможност и за разсрочено плащане на 3 вноски, каза Бонев.

Предстои новата тарифна политика да бъде гласувана на заседание на Столичния общински съвет на 21 юли и ако бъде приета, би трявало да влезе в сила от началото на 2023 година.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

8 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Javor
    #8
    Отговор на коментар #7

    ...от теб по-голям циганин няма!

  2. полк. Дрангов
    #7

    И да сложиш и да не сложиш минус циганина си е циганин!

  3. ПyтлЭр Xyйло
    #6
    Отговор на коментар #2

    Не е - и ви слагам за пръв път минус.Просто дедо е милиционер...

  4. Kruger
    #5
    Отговор на коментар #4

    За много хора прекачването е преди да стигнат до НДК от Дружба. Не знам защо сте решили, че само там стават прекачванията. Напр. качва се човекът от вкъщи в Дружба на автобус до станция на метрото пак в Дружба, купува си билет за 1.60 в него и в метрото се качва със същия билет до НДК:) Не е извънземен сценарий, нали? Даже вероятно е много по-популярен. А който ще се прекачва повече пъти, после и от НДК нанякъде - билет за 60 мин.

  5. RumRad
    #4

    Тоя Борис Бонев говори глупости! За половин час (1.60лв) ти не можеш да стигнеш от Дружба (или Младост) до НДК в натоварените часове, какви смени на превозни средства? Сигурно за 30 минути можеш да идеш според него до работното си място, да работиш 8 часа и да се върнеш в къщи.... Тия специалисти по транспорта в столична община освен да правят тапи и да вдигат цените нищо друго не умеят! Вместо да направят добра система за драстично намаляване на гратисчиите, те наказват нормалните пътници! Ами тия полуграмотни полухора да видят как се оправят например в Букурещ, Белград, Скопие, Солун, Истанбил и т.н.т. Не да слагат тия идиотски "валидатори"...

  6. полк. Дрангов
    #3

    И да слагате минуси няма да му избелите боята!

  7. полк. Дрангов
    #2

    Борис Бонев е циганин.

  8. Сикаджун
    #1

    След като Орлин Алексиев е свързан с кокаина на Брендо, няма начин да не си е опитвал стоката... С учиндолския чалгар са от една порода...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.