Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Дойче Телеком е увеличила продажбите с 20%

0 коментара

Най-голямата европейска текемуникационна компания Дойче Телеком днес обяви предварителните си резултати за първите девет месеца на годината - увеличение на продажбите с 20 процента, но много по-ниска от очакваната нетна печалба, съобщава ДПА.

Според компанията нейните продажби са нараснали до 35 млрд.евро /31,2 млрд. долара/ благодарение на новия ѝ филиал в САЩ. Нетната печалба на Дойче Телеком е била 1,6 млрд. евро, главно благодарение на продажбата на някои активи на компанията.

Говорител на Дойче Телеком обаче уточни, че ако се сметнат амортизацията и разходите за лицензи за мобилни телефони, компанията е регистрирала нетна загуба за първите девет месеца на 2001 г. в размер на 1,1 млрд. евро.

Германският телеком, както много от неговите европейски конкуренти, се намира в процес на отчитане на разходите за придобиване на лицензи за оператор на мобилни телефони от следващо поколение. Дойче Телеком отчита също разходите си по закупуването на американския мобилен оператор ВойсСтрийм.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.