Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Нови мераци на български фирми да достроят "Люлин"

2 коментара

Българската браншова камара "Пътища" поиска в петък от премиера да отстрани незабавно турската фирма "Мапа Дженгиз" от изграждането на магистрала "Люлин" и да го възложи на консорциум от български пътно-строителни фирми, които да завършат обекта – "качествено и в разумни срокове". Предложението и мотивите са описани в отворено писмо до Бойко Борисов и медиите и е подписано от инж. Румен Йовчев, председател на камарата. В камарата членуват над 120 строителни фирми, сред които и най-големите в бранша "Холдинг Пътища", "Главболгастрой", "Трейс груп холд" и т.н.

Сдружението не за първи път апелира за отстраняване на турската компания, защото строяла некачествено. Внезапната проверка на изпълнението на магистралата миналата седмица даде нов повод на камарата да поиска нейни фирми да довършат проекта. Проверката установи, че на обекта има едва 200 от обявени 1000 работника и вяла строителна активност. Премиерът изиска от "Мапа Дженгиз" да предостави план за изпълнение на проекта и дата за пускане в експлоатация до 20 януари. Турците пък се оправдаха за забавянето с предишното правителство, което не съдействало за преместване на съоръжения по трасето на магистралата и отчуждаване на терени.

От камарата обясняват, че за дейностите по преместване на инфраструктурата има определени средства в проекта и това е задължение единствено на изпълнителя.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. sam
    #2

    da se krade dokato moje, che ne se znae kolko oste ste sa na vlast.

  2. Иван Насков
    #1

    БГ строителните фирми строят СУПЕР скъпо и СУПЕР некачествено. Само 2 примера - отсечката Карнобат-Бургас беше построена от турска фирма в срок, качествено и в рамките на сумата по договора. Отсечката Оризаре - Стара Загора бе построена с 2 години и половина закъснение, и с над 5 милиона лева по скъпо. И вече на няколко места се нагъна настилката.2 пример - южната дъга на околовръстното в София трябваше да е готова 2008 г!!!! Над 2 пъти бе завишена цената платена на Главбулгарстрой

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.