Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Плевнелиев: Кръстих МРРБ "Министерството на трите магистрали"

9 коментара

Кръстих МРРБ "Министерството на трите магистрали", заявява пред Ройтерс министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев, като подчертава, че основният му приоритет е да изпълни обещанието на ГЕРБ за доизграждане на автомагистралите "Тракия", "Люлин" и "Марица" до 2013 г., когато изтича мандатът на новото правителство.

"Без магистрали няма икономика", посочва министърът.

В понеделник бе съобщено, че междуведомствена работна група ще следи спазени ли са всички процедури и срокове, за да се осигури скорошен старт на строителството на трите магистрали. Групата е сформирана по нареждане на премиера Бойко Борисов, съобщиха от правителствената информационна служба.

Групата ще се председателства от двама зам.-министри на регионалното развитие и благоустройството – Георги Прегьов и Екатерина Захариева. Заместник-председател е изпълнителният директор на Национална агенция "Пътна инфраструктура" (НАПИ) Димитър Иванов, а членове са заместниците му Божидар Йотов и Клаус Щоле, както и експерти от отделните ведомства.

Магистралите "Люлин" и "Марица" са в процес на изграждане, а процедурата по строителството на отсечката от "Тракия" Стара Загора – Карнобат е обещана за септември.

Новото дясноцентристко правителство наследи занемарена инфраструктура заради години на корупция, политически спорове и лошо управление, отбелязва агенция Ройтерс. Брюксел вече замрази финансова помощ от стотици милиони заради опасения, свързани с корупцията и неефективната съдебна система.

"България е наричана най-корумпираната държава в ЕС. Тя високомерно отказваше да вземе каквито и да било мерки. Докато не се направят тези промени, няма да има никакви фондове от ЕС", посочва Пленвелиев пред Ройтерс.

Плевнелиев изтъква, че мерките за подобряване на прозрачността и блокиране на политическата намеса в обществените доставки ще осигурят 900 млн. евро от европейските фондове за изграждане около 200 км автомагистрали по три маршрута до 2013 година.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

9 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Дядо
    #10

    Те са далеч от Банкя и тях кучета ги яли.

  2. лестър
    #9

    КАКВО ДА РАЗБИРАМЕ, ЧЕ СОФИЯ-ВАРНА ЩЕ СИ ОСТАНЕ БЕЗ МАГИСТРАЛА ? ЗАЩО ?????????????????

  3. neutralen
    #8

    много неподготвен министър, това не е възможността да привлечеш германци да инвестират и после да обереш плодовете на статуквото. Сега трябва друго - управленски методи - май Лечков вече разбра, че този ги няма, нали?

  4. хора и пътища
    #6

    По простодушно-наивен министър и по-тъп изпълнителен директор на НАПИ пътищарската гилдия едва ли е виждала. Освен това и двамата са кадри на БСП. ГЕРБ, само честност /тепърва ще видим, впрочем/ не е достатъчна, трябва и акъл :))

  5. Дедо Тошо
    #5

    По-добре да не нарича България най-корумпираната в ЕС. Страната е толкова корумпирана, колкото позволява обществения климат, личностните нагласи и националните традиции. Това със смяна на властта не се променя. Когато преди много години за пръв път бях в ГДР ми направи впечатление, че никой не ме лъжеше в сметките, макар и чужденец. Обратното на германците на нашето море.

  6. чичо Ви
    #4

    Хей, бекстър, а Гагаузов колко разбираше от строителство?? Една кочина не е построил - но разбира от крадене. Батко и Братко му дадоха пари и стана министър, а неговия нач.кабинет, който сега взима заплата от Бургас Александруполис е бивш началник склад за мебели.

  7. Чул съм
    #3

    За 6 месеца. И докато това може и да не е вярно, то следното считам че е напълно вярно: При Тодор Живков у нас е била внесена МАШИНА за строене на магистрали с производителност 12км/ден, която не е работила НИТО ЕДИН ДЕН.

  8. Бекстър
    #2

    На г-нът Плевнелиев искам да му кажа, че искрено ме забавлява. Магистралите са линеен обект, осоебно тази отсечка останала от Тракия не е от кой знае каква трудност. Така, че да обяви едно министерство за Министерство на магистралите си е чиста глупост. Той е ръководил строителството на един бизнес-комплекс и орева света, а след 3-те магистрали - не знам какво ще говори. Искам да кажа, че ще е в състояние да завърши само останалия участък от магистрала Тракия, а останалите само да започне продължението им. Няма да е в състояние да ги завърши, да не се надява.

  9. лестър
    #1

    хей бекстър, като е толкова просто защо твоите червенички, жълтички и виолетови не го направиха ?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.