Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Приходите от данък печалба излязоха на второ място, след ДДС

0 коментара

Към 30 юни 2001 г. процентът на изпълнение на данъчните приходи в републиканския и в местните бюджети е 50,1 % спрямо разчета в държавния бюджет, съобщават от Главна данъчна дирекция.

До средата на годината са постъпили 2,743 млрд. лв. от данъчните приходи, което е със 190 млн.лв. повече от същия период на миналата година.

Показателно е, че в сравнение с 2000 г. приходите от данък печалба надвишават тези от данък общ доход в структурата на данъчните приходи.

Според данните на ГДД 43% от данъчните приходи за първите шест месеца се падат на ДДС, 19 % на данък общ доход, 22% на данъците от печалбата и 11 % на акцизи.

Приходите от ДДС са 1,196 млрд. лв. или с 87 млн. лв. повече спрямо същия период на 2000 г.

517,5 млн. лв. са приходите от данъка върху доходите на физическите лица, 596,4 млн. лв. са приходите от данъците от печалбата, в т. ч. 165,7 млн. лв. са приходите от данъка за общините от нефинансови предприятия. 304, 3 млн. лв. са постъпили от акцизи, а 60,6 млн. лв. от имуществени данъци.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.